بسته بندی عسل با ظروف شیشه ای | جار شیشه ای عسل | شیشه عسل

اگر تولید کننده عسل در ابعاد بزرگ یا کوچک هستید و یا برای مصرف خانگی عسل را نگهداری می کنید، به چند دلیل، بهترین نوع بسته بندی عسل برای شما، بسته بندی عسل با ظروف شیشه ای می باشد. در این نوشته به دلایل این موضوع اشاره می کنیم.

عسل ماده ای طلایی رنگ و شفاف می باشد و حقیقتا طلای مواد غذایی به حساب می آید. ارزشهای غذایی و درمانی عسل سال هاست که مورد توجه بشر قرار گرفته است. تولید عسل در کشورمان قدمت زیادی داری، اما هنوز فاصله زیادی تا تولید و عرضه صنعتی و حرفه آن داریم. یکی از مهم ترین دلایل این موضوع، عدم توجه به بسته بندی مناسب است.

همانطور که اشاره شد، عسل طلای مواد غذایی است، لذا باید بسته بندی در خور این جواهر ارائه شود. بهترین نوع بسته بندی، بسته بندی عسل با ظروف شیشه ای ( جار شیشه ای) می باشد. 

مزایای بسته بندی عسل با ظروف شیشه ای

  • قدمت و اصالت شیشه : شیشه از حدود بیش از ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد توسط مصری ها جهت نگهداری روغن و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گرفته است. این قدمت و اصالت در هیچ یک از ظروف بسته بندی امروز دیده نمی شود.
  • بهداشت شیشه : شیشه ذاتا ماده خنثی ایست و با مواد غذایی داخل خود هیچ واکنش شیمیایی نمی دهد. این ویژگی سبب می شود که خاصیت، رنگ و طعم و بخصوص سلامت مواد غذایی کاملا حفظ شود.
  • نمای ظاهری شیشه : رنگ و کیفیت عسل، بخوبی از درون شیشه قابل مشاهده است. این یکی از مهمترین عوامل جذب مشتریان به سمت عسل می باشد.
  • ذهنیت خریداران : طبق تحقیقات انجام شده، خریداران مواد غذایی، بسته بندی شیشه ای را سالم تر از سایر انواع بسته بندی می دانند. از طرفی، شکل شیشه و شفافیت آن جذاب تر می باشد.

به طور کلی، وقتی که تولید کننده محصول خود را در فروشگاه ها عرضه می کند، این نوع بسته بندی محصولات هستند که خود را به مشتری معرفی می کنند. بسته بندی شیشه ای به خوبی از محصولاتی که داخل خود دارد دفاع می کند.

انواع شیشه عسل

شیشه های دهانه گشاد که اصطلاحا جار نامیده می شوند، برای بسته بندی عسل مناسب تر هستند. انواع شیشه عسل ( جار شیشه ای) مربوط به روش تولید آنها می شود. شیشه عسل با دو روش اتوماتیک و دستی تولید می شوند. تولید به روش دستی یا اتوماتیک هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد. اگر به دنبال شیشه های مقاوم در برابر حرارت آبجوش، با کمترین موج و حباب، مقاوم در برابر شکستن هستید، شیشه های اتومات را برای بسته بندی عسل انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که شیشه های اتومات بسیار عمومی هستند. یعنی سایرین نیز برای بسته بندی عسل و سایر مواد از آن استفاده کرده اند. ثانیا ممکن است در مقاطعی از سال تولید نشوند و موجود نباشند.

اگر به دنبال طرح های جدید هستید شیشه های دستی گزینه مناسبی هستند. شیشه دستی در تیراژ کم تولید میشوند لذا همیشه سال موجود است. شیشه دستی بسته به مهارت استادکار، مواد کوره و کیفیت قالب، داراهی موج و حباب مختصری هستند.

قیمت عمده شیشه عسل | فروش عمده شیشه عسل | شیشه عسل عمده | قیمت جار شیشه ای عسل

برای تولیدکنندگانی که حجم عسل تولیدی آنها زیاد است و شیشه مورد نیاز آنها عمده می باشد، قیمت عمده شیشه عسل با تخفیفات ویژه ای همراه است. این تخفیفات از بالای ۱۰۰۰ عدد برای هر مدل شروع می شود. از ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ عدد، ۴% تخفیف، ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ عدد ، ۸% و بالای ۶ هزار عدد ، ۱۰% برای فروش عمده شیشه عسل روی قیمت شیشه ها تخفیف اعمال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت شیشه عسل عمده با واحد فروش تماس بگیرید. لیست محصولات موجود را در صفحه جار و بطری شیشه بازدید نمایید. 

از طرفی، چون شیشه های اتومات به صورت بسته بندی پالتی هم معمولا موجود است، در صورت سفارش پالتی، قیمت ها باز پائین تر خواهد آمد. بارگیری و تخلیه پالت نیازمند لیفتراک یا جرثقیل است. مشتریان خرید عمده شیشه عسل اگر امکان تخلیه شیشه در پالت را دارند، می توانند به صورت پالتی خریداری کنند. شیشه های دستی فقط به صورت کارتنی موجود هستند. مشتریانی که خرید ثابت ولی زیر ۱۰۰۰ عدد دارند، با خرید یکجا، از امکان تخفیف برخوردار می شوند و در هزینه های خود صرفه جویی می کنند. مناسب ترین قیمت جار شیشه ای عسل در بازرگانی شیشه سلیمی و ارسال به تمام نقاط ایران.

خرید شیشه عسل عمده در بازرگانی شیشه سلیمی شروع یک همکاری بلند مدت است. تعهد هایی که بر آمده از تجربه و تخصص فروش جار و بطری شیشه است. تعهد تامین شیشه های دستی، تعهد تعویض شیشه های شکسته و معیوب، تعهد تامین کیفیت نمونه تایید شده، تعهد مشاوره تخصصی با محصولات جدید. اولین خرید از بازرگانی شیشه سلیمی، شروع یک همکاری بلند مدت بر پایه احترام و تعهد است.

شیشه عسل فانتزی | شیشه عسل لوکس

همانطور که اشاره شد، برای داشتن طرح های جدید و شیشه عسل فانتزی باید سراغ تولید دستی بروید. تیراژ تولید شیشه کارگاهی پایین و تنوع آن بالاست. جهت ایجاد تنوع در سبد محصولات، طرح های شیشه عسل فانتزی هم در سبد محصولات قرار گرفته است. عسل ماده لوکسی است که برای حفظ ارزشی غذایی و معنوی آن، بسته بندی لوکس می طلبد. شیشه های فانتزی گزینه مناسبی برای بسته بندی عسل هستند.  

عسل خاصیت درمانی و غذایی منحصر به فردی دارد. امروزه این ماده ارزشمند در سبد غذایی اکثر مردم جهان قرار گرفته است. عسلی که کاملا طبیعی و بدون تغذیه شکر برای زنبور تولید شود، بسیار ارزشمند است. بی شک عسل طبیعی یک ماده غذایی لوکس است. برای بسته بندی عسل طبیعی شیشه عسل لوکس در طرح ها جذاب طراحی شده است. 

شیشه عسل طرح الماس

شیشه طرح الماس

جار شیشه ای عسل مدل کندو سایز متوسط

شیشه فانتزی عسل مدل دلوین

شیشه فانتزی عسل مدل دلوین

 

مرکز فروش شیشه عسل – فروش ظروف خالی عسل

بازرگانی شیشه سلیمی بزرگترین مرکز فروش شیشه عسل با امکان ارسال به سراسر ایران می باشد. فروش ظروف خالی عسل به صورت عمده پالتی و خرده کارتنی. اگر به دنبال افزایش ارزش محصول عسل خود هستید، می توانید با مراجعه به صفحه محصولات جار و بطری شیشه بازرگانی شیشه سلیمی اقدام به ثبت سفارش نمائید. حداقل سفارش یک کارتن از هر مدل می باشد. کلیه اقلام مورد نیاز دیگر شامل درب، ویسکوز، چوب پنبه و … نیز جهت تکمیل سبد محصولات موجود است. برای فروش عمده، بهترین قیمت ها را از بازرگانی شیشه سلیمی دریافت کنید.

خرید اینترنتی شیشه عسل

اینترنت بستر بسیار مناسبی را جهت تبادل سریع اطلاعات فراهم کرده است. گروه بازرگانی شیشه سلیمی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات در بستر اینترنت می باشد. خرید اینترنتی شیشه عسل به سهولت امکان پذیر است. امکان تبادل سریع اطلاعات در پیام رسان ها، ثبت سریع سفارش، ارسال اطلاعات کامل محصولات شامل فیلم و عکس، سهولت دسترسی به جار و بطری شیشه ای را در سرتاسر کشور میسر کرده است. امروزه ارسال بار در بازرگانی شیشه سلیمی ، توسط باربری ها به بیش از ۱۰۰ شهر و شهرستان کشور انجام می شود.

جهت مشاهده لیست قیمت بروز محصول جار و بطری شیشه ای کلیک نمائید.