محصول شیشه دوجداره – نمایندگی شیشه ۲ جداره

پنجره دوجداره شامل دو لایه شیشه بجای یک لایه و فضای بین آنها که یا با هوا و یا با یک گاز خنثی مثل آرگون پر شده است٬می باشد. دو لایه شیشه باید جدا از هم باشند و فضای بین آنها در حداکثر بازده٬ بیست میلی متر می باشد.

شیشه دوجداره چیست ؟

شیشه 2 جداره

مزایای پنجره های دوجداره :

استفاده از شیشه های دوجداره مزایای زیادی را برای خانه تان به همراه دارد. احتمالا مهمترین مزیت مربوط به ویژگی عایق بودن آن است. شیشه های دوجداره از هدر رفتن گرمای خانه در زمستان جلوگیری می کند و  لایه درونی نزدیک دمای اتاق است. این یعنی هر کسی که نزدیک پنجره نشسته باشد احساس ناراحتی نمی کند. در تابستان٬ شیشه های دوجداره از نفوذ گرمای خارج جلوگیری می کنند و نهایتا منجر به صرفه جویی در مصرف کولر و سیستم های سرمایش ساختمان می شوند. به طور کلی٬ ویژگی عایق بودن شیشه دوجداره منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان می شود.

بعلاوه٬ شیشه های دوجداره عامل بسیار موثری در کاهش نفوذ سروصدای بیرون به داخل می باشد. این ویژگی وقتی که شما در یک خیابان شلوغ زندگی می کنید و یا زیر مسیر پرواز هواپیماها هستید و یا اینکه کلا سکوت و آرامش بیشتری می خواهید٬ بسیار مفید است.

از آنجاییکه در شیشه های دوجداره از دو لایه شیشه استفاده می شود لذا با ترکیب انواع شیشه ها تنوع  بسیار زیادی پیدا می کنند. برای مثال، شیشه دوجداره  ساده، مشجر، رفلکس، برنز، سکوریت، لمینت و … در ضخامت های مختلف بسته به کاربردی و نیاز مشتری قابل سفارش برای پنجره های دوجداره می باشد.

بازرگانی شیشه سلیمی تولید کننده انواع شیشه های دوجداره با دستگاهای تمام اتوماتیک.

جهت مشاهده لیست بروز شیشه دوجداره روی لینک زیر کلیک کنید.

جهت مشاهده لیست قیمت بروز شیشه دوجداره کلیک نمائید.