شیشه های تابشی گرمایشی Thermo Heat Glass

شیشه های تابشی گرمایشی Thermo Heat Glass


 

این شیشه ها به شیشه های گرم شونده الکترویکی، E-Glass، پنجره های گرم شونده تابشی نیز معروف هستند.

 

 

شیشه تابشی گرمایشی

شیشه های گرمایشی تابشی THERMO HEAT GLASS ، شیشه های دو یا سه جداره ای هستند که گرمای تابشی الکتریکی را ساطع می کنند. شیشه های گرمایشی تابشی، ترکیبی و نامرئی می باشند. این ویژگی سبب افزایش زیبایی بصری و همچنین راحتی در زمینه گرمایش ساختمان می شود. همچنین، این سیستم گرمایشی مشکل جمع و متراکم شدن برف روی شیشه ها و مسدود کردن دید را از میان برمی دارد.

گرمایش و راحتی

با استفاده از سیستم گرمایشی تابشی Thermo Heat Glass دیگر خبری از رادیاتورهای جاگیر و بزرگ نیست و در عوض سیستم کاراتر و راحت تر جایگزین می شود، همچنین دیوارها همیشه گرم می باشند و اثری از برف و برودت روی شیشه باقی نمی ماند.1

 

ضد تراکم

نیازی به تهویه هوا نمی باشد، شیشه ها همواره تمیز و شفاف هستند. ضخامت چارچوب ها نیز کاهش می یابد.

2

پاک کننده برف

– کاهش بار ساختاری

– آزادی در افزایش و یا تغییر سطح جداره ها

– عدم استفاده از مواد شیمیایی در ذوب برف

– کاهش خطر ریزش برف و توده های یخی از سقف

3

مزایای شیشه های تابشی گرمایشی Thermo Heat Glass

-انتقال نور شفاف و بهینه

-تاثیرات زیست محیطی مثبت

-بهینه سازی انرژی

-کاهش در هزینه نگهداری و تعمیرات

-ساختار معماری روشن

-کاهش در هزینه بهره برداری

-مقاوم در برابر آب و هوای نامساعد تا 20 سال

-قابل ارائه در مدل های حرارتی، ضد تراکم و برف پاک کن.

اصول فنی شیشه های تابشی گرمایشی

شیشه های تابشی گرمایشی Thermo Heat Glass عایق فعال دوجداره می باشند که انرژی الکتریکی را تبدیل به گرما می کنند. سطح گرم شونده شیشه دوجداره و یا سه جداره از نوع شیشه ” کم انتشار کننده (Low-emissivity)” می باشد : وقتیکه  جریان از طریق الکترودها برقرار می شود، لایه نازک اکسید رو سطح داخلی درون قسمت خلاء( پر شده با گاز آرگون) گرما را به سمت مخالف تابش می دهد. بسته به ترکیب اجزا، این سیستم می تواند داخل و یا خارج را گرم کند ، برف ها را ذوب کند ویا از تراکم جلوگیری نماید و به عنوان منبع انرژی عمل نماید. میزان گرمای شیشه های تابشی گرمایشی توسط ترموستات های دقیق، کاملا کنترل می شود.

مکانیزم شیشه های تابشی گرمایشی

 

کاربردها و کارکردهای شیشه های تابشی گرمایشی الکتریکی Thermo Heat Glass

-عدم ریزش سقف زیر بار برف

-ذوب برف

-عدم وجود بخار و تراکم در شیشه – تمیز و خشک ماندن شیشه ها

-استفاده به جای رادیاتورهای بزرگ و جاگیر

این شیشه ها امکان معماری ها جدید و مدرن برای بسیاری از مکان هارا فراهم می سازد. معماری سقف های شیشه ای، گنبد ها، گلخانه ها، فروشگاه ها، استخر های شنا، چشمه های آب معدنی، سونا، حمام ها و سایر مناطق مرطوب، فضاهای داخلی هتل ها، رستوران ها، مراکز تجاری، بوتیک ها، کارخانه ها، ایستگا های فرودگاه و قطار و … ایده هایی هستند که با استفاده از این سیستم قابل طراحی می باشند.


نویسنده: محمدرضا سلیمی

۲ Comments

  1. MOHAMMADREZA

    سلام من قصد دارم یک ساختمان شیشه ای در شمال کشور احداث کنم .لطفا در خصوص قیمت تمام شده به متر مربع وچند وچون اجرایی راهنمایی بفرمایید. ضمنا چنانچه تجربه اجرایی دراین خصوص دارید ویا تمایل به مشارکت در اجرا دارید اطلاع دهید.

  2. سلیمی

    با سلام. لطفا مشخصات پروژه و مشخصات تماس خود را به ایمیل مدیریت manager@salimiglass.com و یا ایمیل واحد فروش sales@salimiglass.com ارسال نمایید.
    با تشکر

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.