چگونه سفارش بدهم؟

۱- نام و یا کد محصولات

۲- تعداد ( از هر مدل حداقل یک کارتن)

۳- نام، شماره تماس و آدرس گیرنده

به شماره ۰۹۳۹۱۶۵۰۷۰۰ تلگرام یا واتس اپ نمایید .

چگونه پرداخت کنم؟

پیش فاکتور شما از طریق پیامک و یا تلگرام و واتس اپ ارسال می گردد و می توانید به شماره کارت مندرج در انتهای پیشفاکتور پرداخت نمائید. در صورت پرداخت به شماره کارت، حتما تصویر فیش را به شماره تلگرام یا واتس اپ شرکت ۰۹۳۹۱۶۵۰۷۰۰ ارسال نمایید. 

سفارش ها کی و چگونه ارسال می شود ؟ و کی به دست من می رسد؟

تهران : ۲۴-۷۲ساعت پس از تسویه پیش فاکتور از طریق پیک و مستقیم از  انبار مرکزی قرچک یا دومرحله ای از شوش اراسل می شود. پیش از ارسال مرسولات تهران، مسئولین ارسال با شما جهت هماهنگی و تایید نهایی ارسال، تماس خواهند گرفت. هزینه ارسال به عهده مشتری محترم می باشد. 

شهرستان: تا ۷۲ ساعت پس از تسویه پیش فاکتور، سفارشات تحویل باربری مربوطه می شود و باربری ها هم معمولا ۴۸ ساعت بعد مرسولات را به شهر مقصد می رسانند. هزینه باربری به عهده مشتری  محترم می باشد. اطلاعات مربوط به بارنامه از طریق پیامک و یا تلگرام یا واتس اپ به مشتری جهت پیگیری سفارش خود ارسال می گردد. توصیه می شود در صورت عدم تماس از سمت باربری، مشتریان عزیز بعد از دریافت بارنامه، با شماره های باربری تماس بگیرند.

هزینه ارسال چقدر است؟

 ارسال تهران با پیک و مطابق تعرفه های شرکت های پیک از ۱۲۰ هزار تومان به بالا می باشد.

ارسال های شهرستان با باربری انجام می‌شود.
هزینه ارسال شامل:
١- 🛵شهری تهران (هزینه پیک انبار تا باربری داخل تهران) : از ١ تا۲۰کارتن: ۵۰ هزار تومان. ۲۱ تا ۳۰ کارتن : ۱۰۰ هزار تومان. ۳۱ تا ۶۰ کارتن : ۲۰۰ هزار تومان. ۶۱ تا ۱۲۰ کارتن : ۴۰۰ هزار تومان.
٢- 🚚هزینه باربری بین شهری که توسط باربری در *محل تخلیه* بار اخذ می‌شود. حدودا ۴۵ هزار تومان برای هر کارتن. بدیهی است در صورت ارسال تا درب منزل هزینه آن را جداگانه دریافت می کنند. این نرخ برای شهرهای مختلف متفاوت است. برای شهرهایی که محل تخلیه بار مشتقیم ندارند، نرخ ها شامل هزینه عبوری نیز می شود.

امکان مرجوعی برای شیشه ها وجود دارد؟

بله.
. اگر شیشه ها معیوب یا شکسته باشند مطابق بند توضیح داده شده در قسمت مربوطه، جبران خسارت می شوند و تمامی هزینه ها به عهده شرکت می باشد. (مدت زمان اعلام ۲۴-۴۸ ساعت)
اگر مشتریان عزیز به هر دلیل دیگری تمایل به مرجوع کردن شیشه ها داشته باشند، بازم هم امکان مرجوع کردن شیشه ها وجود دارد. مهلت درخواست مرجوعی تا یک هفته بعد از تحویل کالا می باشد و کلیه هزینه های مرجوعی به عهده مشتری می باشد.

بدیهی است خارج از این زمان ها، شرکت مسئولیتی بابت مرجوعی نخواهد داشت.

در صورت تاخیر در دریافت سفارش چگونه پیگیری کنم؟

 در صورتیکه ۷۲ ساعت  پس از تسویه پیش فاکتور سفارش تان به دستتان نرسید، با دفتر فروش جهت پیگیری تماس حاصل نمائید.. یا به شماره واتس اپ ۰۹۳۹۱۶۵۰۷۰۰ پیام بدهید.

در صورت شکسته رسیدن برخی از شیشه ها چگونه پیگیری کنیم؟

مسئولیت شیشه های شکسته جزئی به عهده شرکت می باشد و مبلغ آن در حساب مشتری محفوظ خواهد ماند. این مبلغ یا به کارت مشتری واریز و یا در سفارشات بعدی محسوب می شود. لذا ضروری است که مشتریان  تا ۴۸ ساعت پس از دریافت سفارش، تصویر شیشه های شکسته را به شماره تلگرام یا واتس اپ ۰۹۳۹۱۶۵۰۷۰۰ جهت پیگیری ارسال نمایید، در غیر اینصورت شرکت مسئولیتی بابت شیشه های شکسته نخواهد داشت.

در صورتیکه شکسته عمده باشد ( بیش از ۱۰% کل سفارش) مشتریان عزیز از دریافت بار خودداری کنند و بلافاصله مراتب را از طریق واتس اپ شرکت اعلام نمایند.

آیا موجودی ها و قیمت های سایت بروز هستند؟

بله

آیا امکان ارسال نمونه وجود دارد؟

بله،هزینه ارسال نمونه ها بعد از ثبت سفارش بالای ۱۰۰۰ عدد عودت می شود.

پیش فاکتورها کی صادر می شوند؟

پیش فاکتور ها همان روز کاری ثبت سفارش ارسال می شوند.

آیا امکان دیدن تصاویر بیشتر از شیشه ها می باشد؟

 بله، جهت دیدن تصاویر بیشتر از شیشه های موجود،  به شماره تلگرام یا واتس اپ ۰۹۳۹۱۶۵۰۷۰۰ پیامی با این موضوع ارسال بفرمایید.

آیا طرح و یا اندازه های دیگری بجز مدل های موجود در سایت هم موجود دارید؟

خیر، همه مدل ها و حجم های موجود داخل سایت قرار می گیرد و اطلاعات بروز می شود.

تفاوت تولیدات دستی ( سنتی) با اتوماتیک ( اتومات) چیست؟

شیشه ها دستی به صورت تک قالب و در کارگاه تولید می شوند. کیفیت ساخت این شیشه ها کاملا به مهارت استادکار، مواد کوره و کیفیت قالب بستگی دارد. لذا ممکن است کیفیت شیشه های تولید شده در یک دوره، مختصری متفاوت از شیشه های تولید شده در دوره بعد باشد.
شیشه های اتومات توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و بدن دخالت دست تولید می شوند. کیفیت آنها همواره تقریبا ثابت است و به طور کلی با کیفیت تر از شیشه های دستی هستن، ولی به دلیل محدودیت های تولید شیشه با روش اتومات، امکان تولید و عرضه همه طرح ها به روش اتومات در همه وقت سال وجود ندارد.