فروش یراق شیشه دوجداره | فروش ابزار شیشه دوجداره

شیشه دوجداره ابتکاری بی نظیر در صنعت ساختمانی به شمار می رود. ابتکاری که بسیار اقتصادی است و نقش زیادی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد. شیشه دوجداره تا حد زیادی در کنترل تبادل صدا، حرارت و گرد خاک در ساختمان تاثیرگذار است. این در حالیست که، تولید شیشه دوجداره بسیار اقتصادی است و یراق شیشه دوجداره، نسبت به افرایش بهره وری که دارد، بسیار اقتصادی محسوب می شود. فروش یراق شیشه دوجداره شامل چند قسمت عمده می شود. ۱- اسپیسر ( فاصله دهنده) ، ۲- چسب و ۳- رطوبت گیر. قیمت فروش ابزار شیشه دوجداره در بازرگانی شیشه سلیمی به شرح زیر است:

نامتصویرقیمت
اسپیسر شیشه دوجداره
ضخامت 6 الی 20 میلی متر
اسپیسر شیشه دوجداره

اسپیسر شیشه دوجداره

تماس بگیرید
چسب ندکس شیشه دوجداره
چسب ندکس شیشه دوجداره

چسب ندکس شیشه دوجداره

تماس بگیرید
چسب فیشر شیشه دوجداره
چسب شیشه دوجداره

چسب شیشه دوجداره

تماس بگیرید
گوشه شیشه دوجدارهگوشه شیشه دوجدارهتماس بگیرید
رطوبت گیر شیشه دوجداره
رطوبت گیر شیشه دوجداره

رطوبت گیر شیشه دوجداره

تماس بگیرید

چسب شیشه دوجداره | قیمت چسب شیشه دوجداره | انواع چسب شیشه دوجداره

یکی از لوازم شیشه دوجداره و تولید آن، چسب مناسب است. انواع چسب شیشه دوجداره وجود دارند که هرکدام برای شرایط خاص و کاربرد های خاص هستند،در انتخاب صحیح باید فاکتور های مختلفی را در نظر گرفت. لذا؛ چسب را می توان با توجه به ترکیب های شیمیایی، فرم فیزیکی یا قابلیت تحمل بار به روش های مختلفی دسته بندی کرد. چسب ها از جمله مهمترین ابزار و یراق شیشه دوجداره به حساب می آیند.

۱- چسب پلی اورتان:

چسب پلی اورتان چسب های پایه پلیمر هستند که برای ساخت و ساز هایی که به پیوند با مقاومت بالا و کشش دائمی نیاز دارند، استفاده می شود. چسب پلی اورتان غالبا به صورت چسب های دو بخشی ارائه می شوند و کار برد های متفاوتی دارند. قیمت چسب شیشه دوجداره بر اساس نوع آن نیز متفاوت است. برای تولید شیشه دوجداره باید به انواع آن توجه شود.

قابلیت های چسب پلی اورتان:

۱- چسب پلی اورتان برای آن که کارایی بالاتری داشته باشد به رطوبت نیاز دارد. به این معنی که میتوان از این نوع چسب برای پروژه هایی که انواع چسب ها اغلب نامناسب هستند استفاده کرد.

۲- چسب پلی اورتان انعطاف پذیری بالایی دارند و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند. بنابراین این قابلیت باعث می شود ابزار مناسبی در شیشه دوجداره به حساب آید.

۳- چسب پلی اورتان را می توان بصورت دستی یا با استفاده از ابزار های مخصوص بر روی سطح مورد نیاز پخش کرد و مورد استفاده قرار داد.

۲- چسب پلی سلفات:

نوع دیگری از چسب ها، چسب پلی سولفات است که قبلیت های زیر را دارد: 

۱- چسب پلی سلفات و درزگیر ها که عنصر آب بندی یا مونتاژ انعطاف پذیر و مقاوم در برابر مواد شیمیایی را فراهم می کنند.

۲- چسب پلی سلفات مقاومت بسیار خوبی در برابر سوخت ها،ازون،آب و نمک و نور خورشید دارند.

۳- چسب پلی سلفات عایق الکتریکی برتر و محافظ در برابر خوردگی را ارائه می دهد.

۴- چسب پلی سلفات فاقد فلز است، بنابراین با قطر کم به راحتی قابل استفاده است و دارایی قابلیت چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح است.

۵- این چسب یک پیوند انعطاف پدیری را ایجاد می کند و بدون شکستن با شرایط آب و هوایی منبسط شده و منقبض می شود.

۶- از این چسب می توان برای آب بندی استفاده کرد.

۷- چسب پلی سلفات را می توان با استفاده از یک تفنگ مخصوص چسب مورد استفاده قرار داد. و یا اینکه می توان آن را مستقیما از ظرف که آن را نگهداری میشود برای کاربرد های سطوح بزرگ تر مورد استفاده قرار داد. در هنگام استفاده از چسب پلی سلفات حتما باید سطح مورد نظر تمیز باشد،یعنی قبل از استفاده سطح مورد نظر را خوب تمیز شود.

۸- چسب پلی سلفات به علت داشتن ترکیب شیمیایی خاص خود دارای یک بوی نامطبوع نیز هست، لازم به ذکر است که این بو مضر نیست. تلاش زیادی در جهت از بین بردن این بو با ترکیب آن با سایر رایحه ها شده است. اما اعتراض وارد براین بوهانسبت به بوی اصلی بیشتر بوده و بنابراین با بوی اصلی و طبیعی اما بدون ضرر خود قابل استفاده قرار می گیرد.

۳- چسب سیلیکونی

چسب سیلیکونی در مقایسه با سایر چسب های ساخته شده بر اساس پلیمرهای عالی،خواص ویژه ای دارند:

۱- چسب سلیکنی در دمایی پایین ۱۰۰- درجه فارنهایت ۷۵- درجه سانتی گراد بسیار الاستیکی باقی می ماند.

۲- چسب سیلیکونی ثبات دمایی بسیار خوبی دارد.

۳- چسب سیلیکونیت در برابر رطوبت و هوا بسیار عالی مقاومت می کنند.

کاربرد های این چسب ها شامل:

اتصال شیشه و سرامیک، فلزات، پلاستیک، بتن و آجرکاری است. از فرمولاسیون ویژه تر در کاربردهای هواپیماها و هوا فضا استفاده می شود.

در مونتاژ پنجره های دو جداره یا چند جداره از چسب های سلیکونی دو جزئی بسیار استفاده میشود.ب رای آب بندی کامل در برابر بارش باران و رطوبت و گردو خاک کاربرد دارد.

ویژگی های منحصر به فرد چسب های سلیکونی باعث شده است که در طیف گسترده ای از مونتاژ اجزا مورد استفاده قرار گیرند. چسب ها از مهمترین مواد یراق شیشه دوجداره هستند.

چسب های UV

درباره چسب های UV می توان گفت که یک چسب معمولی نیست،چسب UV از هر نوع دیگری از چسب ها تضمین شده تر است. ویژگی های چسب UV شامل موارد زیر است: 

۱- چسب uv  از نظر ساختاری بسیار قوی است.

۲- با چسب uv می توانید همه چیز را تعمیرکنید، پلاستیک،شیشه،چوب،فلز،پارچه،فولاد ضد رنگ، پی وی سی،ABS سرامیک و سایر موارد دیگر.

۳- با چسب uv از جواهرات گرانبها گرفته تا چندین کاردستی با کمترین هزینه در مدت ۱۰-۵ ثانیه پیوند دائمی ایجاد کنید.

۴- در چسب uv از یک فرمول ایمن،غیر خطرناک،ضد آب،ضد حرارت از فناوری پیشرفته استفاده می شود.

۵- چسب uv از نظر زیست محیطی نیز ایمن است.

۶- چسب  UV ده (۱۰) برابر قوی تر از هر نوع چسب دیگری است. 

اسپیسر شیشه دوجداره | قیمت اسپیسر شیشه دوجداره | مرکز فروش اسپیسر شیشه دوجداره

اسپیسر در لحاظ لغوی به معنای فاصله گذاری است. اسپیسر از مهمترین لوازم شیشه دوجداره به حساب می آید. کاربرد های اسپیسر متفاوت بوده و در صنایع و مصارف مختلف استفاده می شود. این بخش از مهمترین بخشهای یراق شیشه دوجداره است.  اسپیسر شیشه دوجداره در سایز ها و ابعاد متفاوتی استفاده می شود. اسپیسر در ابزار شیشه دوجداره از انواع پلاستیکی و فلزی تولید می شود. نوع فلزی آن دارای مقاومتی بالا و با دوام تر است، اما در مقایسه با پلاستیکی در برابر عایق بودن در برابر حرارت ضعیف تر است.

کاربرد اسپیسر شیشه دوجداره:

۱- ایجاد فاصله بین دو یا چند شیشه در ضخامت های متفاوت قابل استفاده است. به منظور تولید شیشه های دوجداره و چند جداره.

۲- مانع از ورود رطوبت و یا نشت آب و بخار به داخل منزل از طریق پنجره می شود. بطور کلی اسپیسر،در شیشه در جلوگیری از ایجاد بخار در پنجره موّثر است.

۳- به عنوان یک عایق حرارتی خوب عمل می کند.

روش اتصال اسپیسر به شیشه به دو روش انجام میشود:

روش یک مرحله ای:

در این روش که اسپیسر توسط یک چسب بوتیل که خود اسپیسر دارد به شیشه های دو جداره یا چند جداره متصل می شود. این روش باعث ایجاد عایق و آب بندی می باشد، ولی روش قطعی نیست و آب بندی آن قطعی و حتمی نمی باشد.

روش دو مرحله ای:

در این روش، ابتدا اسپیسر توسط چسب بوتیل اتصال داده می شود. سپس از یک ترکیب آلی بوتیل دیگر برای  افزایش میزان عایق شدن و جلوگیری از خارج شدن گاز های نجیب تزریق شده بین دو شیشه (مثل گاز آرگون) استفاده می شود.

چرا باید از اسپیسر استفاده کنیم؟

پنجره های خانه شما در معرض شدید اختلاف دما سرد و گرم در طول روز و همینطور در طول سال هستند. این مورد،  علت اصلی نیاز شما به یک پنجره قابل اعتماد و مطمئن است که توسط یک اسپیسر مطمئن و یک چسب عایق با کیفیت تولید شده است. اسپیسر در واقع یک قطعه کوچک ولی بسیار کاربردی است،

امروزه برای کاهش هدایت و اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی و به منظور کاهش چشم گیر انتقال صوت دست به تولید فناوری پنجره های دو یا چند جداره زده شده است. با وجود قطعات کوچک و پر کاربرد فلزی و پلاستیکی به نام اسپیسر کارآیی آن را چند برابر کرده و اتلاف انرژی به این روش و با استفاده از یک فاصله گذار آلومنیومی به نام اسپیسر به ۹۴% کاهش می یابد.

بعد از اینکه ارزش و کاربرد اسپیسر برای شما مشخص شد زمان آن می رسد که اقدام به تهیه یک اسپیر مرغوب از یک تولید کننده ی مطمئن کنید،

زیرا اگر اسپیسر شما خوب انتخاب نشود تمام زحمات شما در جهت داشتن یک پنجره دو جداره ی استاندارد به هدر می رود، پس در اینجا مشخصات یک اسپیسر مرغوب را برایتان توضیح می دهیم و تولید کننده ی خوب نیز توصیه میشود.

مشخصات یک اسپیسر خوب:

۱- استحکا م بالا داشته باشد« در اصل اسپیسر باید استحکام بالایی داشته باشد»

۲- اسپیسر خوب باید مقاومت بالا داشته باشد در برابر تغییر شکل،ضربه،حرارت و برودت

۳- یکی از مشخصه های اصلی یک اسپیسر خوب عدم زنگ زدن آن است چرا که چنجره های دوجداره یا چند جداره اغلب در معرض بارش باران و رطوبت هستند.

انواع اسپیسر و سایر لوازم شیشه دوجداره را از مرکز فروش اسپیسر شیشه دوجداره بازرگانی شیشه سلیمی تهیه کنید. بازرگانی شیشه سلیمی مرکز فروش ابزار شیشه دوجداره و ارسال به سراسر ایران. جهت کسب مشاوره و لیست بروز فروش ابزار شیشه دوجداره خرد، عمده و فروش همکاری، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

لوازم شیشه دوجداره | ملزومات شیشه دوجداره

از دیگر لوازم شیشه دوجداره گونیا و رطوبت گیر است. گونیا (گوشه) برای ایجاد قاب اسپیسر استفاده می شود. یعنی بین دو اسپیسر بریده شده، گوشه قرار میگیرد تا زاویه ۹۰ درجه ایجاد شود. این کار برای ایجاد قاب های مستطیلی یا مربعی از اسپیسر انجام می شود. گونیا یا گوشه به دو حالت سوراخدار و بدون سوراخ موجود است. از سوراخ گونیا برای تزریق گاز آرگون به داخل شیشه استفاده می شود. لازم به ذکر است، دستگاه های جدیدی برای خم کردن اسپیسر به بازار آمده اند ( بندینگ) که بدون نیاز به گوشه و بدون آسیب به اسپیسر، آن را خم و زاویه ۹۰ درجه ایجاد می کنند.

لوازم شیشه دوجداره

لوازم شیشه دوجداره

سایر ملزومات شیشه دوجداره، شامل مواد رطوبت گیر می شود. وجود این مواد بسیار مهم است. زیرا بر اثر تغییرات دمایی بین محیط داخل و خارج دوجداره، بخار آب در جداره داخلی ایجاد می شود. این بخار باعث مات شدن شیشه می شود . مواد رطوبت گیر داخل اسپیسر ریخته می شوند و اندک بخار موجود در داخل شیشه را جذب می کنند. در صورت تزریق گار آرگون به داخل شیشه، مقدار بخار هوا موجود نیز کاهش می یابد. لذا، جذب بخار موجود توسط رطوبت گیر به سادگی انجام می شود. بازرگانی شیشه سلیمی ارائه دهنده انواع یراق شیشه دوجداره و لوازم شیشه دوجداره.