یکی از خاص ترین نوع جارها، جار شیشه ای قهوه ای است. زیرا اغلب جار ها به صورت شفاف و بی رنگ ارائه می شوند. نگهداری مواد غذایی بیشترین استفاده را در بین جار های شیشه ای دارد که دلیل آن عدم واکنش شیشه با مواد غذایی داخل آن و در نتیجه حفظ  بو و طعم آن می باشد.

جار شیشه ای قهوه ای کانتینری

جار شیشه ای درب کانتینری ( درب آلومینیومی) قهوه ای در سه سایز ۲۵۰-۳۸۰-۵۵۰ گرمی تولید شده است. این جار زیبایی زیادی برای بسته بندی انواع محصولات دارد. از جمله سایر کاربردهای آن ، بسته بندی محصولات فانتزی تزئینی و شمع سازی است. ارتفاع شیشه های به ترتیب ۷ – ۸٫۵ – ۱۲٫۵ سانتی متر است و قطر و اندازه درب همه آنها یکسان است. قیمت های درج شده برای یک عدد با درب کانتینری است. تعداد در کارتن هر مدل زیر قیمت درج شده است. امکان سفارش سایر سایزها در تیراژ بالا برای رنگ قهوه ای وجود دارد. تولید اختصاصی با حداقل تیراژ ۵ هزار عدد انجام می شود. درصورتیکه قالب محصول مورد نظر نزد ما موجود باشد، هزینه ای بابت قالب دریافت نخواهد شد.

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۱

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۱

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۳

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۳

14676 تومان با درب کانتینری10700 تومان با درب کانتینری
32 تایی48 تایی
جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۴

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۴

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۵

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۵

10532 تومان با درب کانتینری10308 تومان با درب کانتینری
64 تایی80 تایی

قیمت جار شیشه ای قهوه ای

بازرگانی شیشه سلیمی در زمینه تولید عمومی و اختصاصی انواع جار و بطری شیشه ای نیز فعالیت دارد. شما می توانید قیمت جار شیشه ای قهوه ای را در سایت های مختلف مقایسه کرده سپس برای خرید اقدام کنید. با مراجعه به سایت اطلاعات مربوط به سایز،حجم و قیمت جار ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از بررسی محصولات با توجه به نیاز خود می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. رنگی بودن شیشه یک مزیت بیشتر در نگهداری مواد غذایی به شما می آید. علاوه بر زیبایی شیشه، نفوذ نور و اشعه های مضر کمتر به داخل شیشه صورت می گیرد. رنگ قهوه ای جذب بیشتری از اشعه های خورشید را انجام می دهد.

فروش جار شیشه ای قهوه ای

گروه بازرگانی سلیمی کیفیت محصول و راحتی خرید را در اولویت خود قرار داده است. فروش جار شیشه ای قهوه ای نیز مانند سایر محصولات به طور مستقیم از تولید کننده صورت میگیرد و شما می توانید با مراجعه به سایت و مشاهده تصاویر و اطلاعات لازم جهت تهیه جار شیشه ای و سایر محصولات را در اختیار داشته باشید. رنگ کوره این شیشه ها قهوه ای است. یعنی ، این شیشه ها بعدا رنگ نشده اند. لذا، تمامی خواص شیشه خنثی را دارند. بعلاوه ، با جلوگیری از عبور نور زیاد به داخل ، از مواد غذایی داخل آن بخوبی محافظت می کنند. جار شیشه در چهار رنگ ( شفاف ، قهوه ای ، سبز و آبی ) قابل تولید است.

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۴

جار استوانه قهوه ای کانتینری ۶۸ سایز۴

 

فروش جار شیشه ای رنگی | ظرف شیشه ای قهوه ای

صرف نظر از ظاهر متفاوت ظرف شیشه ای قهوه ای با مشابه شفاف آن این ظروف از تابش مستقیم نور به محتویات خود جلوگیری میکند.فروش جار شیشه ای رنگی از خدمتاتی است که سایت بازرگانی سلیمی در تلاش است با کیفت بالا به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.ذخیره قهوه و نسکافه و انواع ادویه از دیگر کاربردهای ظروف شیشه قهوه ای می باشد. تولید با قالب اختصاصی به صورت دستی و اتومات نیز انجام می شود. تولید اتومات شیشه قهوه ای با حداقل تیراژ ۱۰ میلیون عدد امکان پذیر است. تولید دستی با حداقل تیراژ ۵ هزار عدد.

ویدئو محصولات جار شیشه ای قهوه ای کانتینری

 

جهت مشاهده لیست تمامی محصولات و قیمت ها به صفحه مربوط به جار و بطری شیشه ای مراجعه نمایید.

ارسال به تمامی نقاط کشور

بهترین راه ارتباطی و ثیت سفارش : واتس اپ، تلگرام یا ایتا شماره ۰۹۳۹۱۶۵۷۰۰