مهمترین تفاوت جار شیشه ای دسری با بقیه جار ها ارتفاع کم و دهانه گشاد این نوع جار هاست. همانطور که از نام این جار بر می آید سرو دسر های شکلاتی، انواع کیک و غیره مهمترین کاربرد جار شیشه ای دسری می باشد. نوع اتومات این نوع شیشه ها توان تحمل دمای آبجوش را نیز دارند.

جار ۲۱۵ میلی لیتری – مناسب شیشه دسری

شیشه مربا استوانه ای کوچک

استوانه کانتینری ۸۲ - س۵

استوانه کانتینری ۸۲ - س۴

 

انواع شیشه دسری | جار شیشه ای خاویاری

یکی از معمول ترین انواع شیشه دسری به اصطلاح جار شیشه ای خاویاری نامیده می شود که در سایز های مختلف از ۵۰ سی سی تا ۲۵۰ سی سی ارائه می شوند. نگهداری موادی مانند خاویار ،زعفران یا بسته بندی انواع کیک های یک نفره و فانتزی مهم ترین کاربرد های شیشه دسری هستند. البته افراد زیادی از جار شیشه ای دسری و خاویاری جهت نگهداری مواد آرایشی بهداشتی، دمنوش های گیاهی، گل خشک شده و موارد اینچنینی نیز استفاده می کنند. نگهداری قرص نعنا و اسمارتیز و شکلات های فانتزی نیز از دیگر کاربرد های این جار ها می باشند. همچنین می توانید با بستن روبان و تزئین این جار ها از آن در تزئین ویترین مغازه ها هم استفاده کنید.

جار خاویاری سایز1
جار خاویاری متوسط

جار خاویاری متوسط

جار خاویاری سایز3
6230 تومان با درب6230 تومان با درب6230 تومان با درب
150 تایی175 تایی225 تایی

فروش جار دسری | قیمت جار شیشه ای دسری

بازرگانی سلیمی که در زمینه فروش انواع بطری و جار فعالیت می کند شرایط فروش جار دسری به صورت آنلاین و بدون واسطه را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت و مشاهده کل محصولات اطلاعات لازم را در مورد محصول مورد نظر خود بدست آورید و متناسب با نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظر را سفارش دهید. تمام مراحل انتخاب و سفارش محصول به صورت غیر حضوری انجام می شود و شما می توانید جهت هر گونه نیاز به مشاوره با همکاران ما در گروه بازرگانی سلیمی تماس بگیرید.

 

 

جهت مشاهده لیست تمامی محصولات و قیمت ها به صفحه مربوط به جار و بطری شیشه ای مراجعه نمایید.

ارسال به تمامی نقاط کشور

بهترین راه ارتباطی و ثیت سفارش : واتس اپ، تلگرام یا ایتا شماره ۰۹۳۹۱۶۵۷۰۰