برای سلامت بیشتر نوشیدنی ها بهتر است از بطری دلستری شیشه ای برای نگهداری آن استفاده کنیم. جدای سلامت و نکات بهداشتی بطری دلستری از طعم و بوی نوشیدنی مورد نظر هم به خوبی محافظت می کند و نوشیدنی را تازه تر از ظروف مشابه پلاستیکی نگه می دارد.بطری دلستری شیشه ای که به بطری ایستکی نیز معروف هستند به صورت اتومات تولید شده بنابراین از کیفیت و مقاوت بالایی برخوردار هستند.

تصویر
بطری دلستری قهوه ای

بطری دلستری قهوه ای

بطری دلستری سبز

بطری دلستری سبز

بطری دلستری ( ایستکی) سفید

قیمت8400 تومان بدون درب8400 تومان بدون درب8400 تومان بدون درب
تعداد در کارتن50 تایی50 تایی45 تایی

بطری تشتک خور

منظور از بطری تشتک خور بطری های شیشه ای کوچک با درب های فلزی هستند که اغلب برای نوشیدنی هایی ثل نوشابه،دلستر و دوغ مورد استفاده قرار میگیرند.این درب ها قیمت مناسبی دارند و به خوبی چفت می شوند و شما می توانید نسبت به عدم بیرون ریختن محتوای داخل بطری اطمینان کامل داشته باشید.ولی این درب ها تنها یک بار مورد استفاده قرار می گیرند و به عبارتی پس از باز کردن درب بطری دیگر قابل استفاده نخواهد بود. برای بستن درب تشتکی نیاز به دستگاه تشتکی زن دارید. دستگاه تشتکی زن دستی برای تولیدات خانگی و کارگاهی کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

بطری دلستری سفید | بطری دلستری سبز | بطری دلستری قهوه ای

بطری دلستری در سه رنگ سبز و سفید و قهوه ای در بازار عرضه می شوند که بسته به نیاز می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.علاوه بر نگه داری انواع آبمیوه شما می توانید برای نگهداری انواع آبمیوه،نوشیدنی های گاز دار، دوغ، سرکه،آبغوره و حتی روغن زیتون نیز از بطری های دلستری شیشه ای استفاده کنید.

بطری تخم شربتی | بطری باسیل

بطری باسیل - تخم شربتی - سفید تشتک خور

بطری تخم شربتی با درب پیچی

6800 تومان6800 تومان
کارتن : 50 تاییکارتن : 50 تایی

بطری تخم شربتی یا همان بطری باسیل برای نگهداری و سرو انواع آبمیوه ها و نوشیدنی های گازدار مورد استفاده قرار می گیرد.بطری تخم شربتی دارای دو نوع درب پیچی و تشتک خور می باشند.این بطری ها برای کارخانه های تولید آبمیوه، کسب و کارهای کوچک و حتی مصارف شخصی و خانگی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شما با مراجعه به سایت بازرگانی سلیمی می توانید با مشاهده انواع دلسترهای شیشه ای بسته به نیاز و سلیقه خود براحتی و به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش بدهید.

بطری شیشه ای ایستکی

از جمله سایر نام های این بطری های اتومات تشتک خور که در سه رنگ سبز، قهوه ای و بی رنگ تولید می شوند، بطری شیشه ای ایستکی می باشد. بطری شیشه ای ایستکی موجود در بازار معمولا ۳۰۰ الی ۳۳۰ سی سی ظرفیت دارند. درب آنها تشتکی خور ساده و تشتکی خور آسان باز شو می باشد. بطری شیشه ای ایستکی اتومات و مناسب مایعات گازدار و آبمیوه ها است.

 

 

 

جهت مشاهده لیست تمامی محصولات و قیمت ها به صفحه مربوط به جار و بطری شیشه ای مراجعه نمایید.

ارسال به تمامی نقاط کشور

بهترین راه ارتباطی و ثیت سفارش : واتس اپ، تلگرام یا ایتا شماره ۰۹۳۹۱۶۵۷۰۰