بی تردید بهترین وسیله برای بسته بندی حبوبات بانکه شیشه ای می باشد. بانکه ها به ظروفی دهانه گشادی اطلاق می شوند که حجم بین ۳ الی ۲۵ لیتر دارند. همانطور که گفته شد بانکه ها دارای حجم بیشتری نسبت به جار ها می باشند و به خاطر دهانه گشاد این محصولات دسترسی به محتویات آن ساده تر خواهد بود. علاوه بر حبوبات می توانید از این مدل ها برای نگهداری خیار شور و ترشی جات نیز استفاده کنید.

قیمت بانکه شیشه | خرید بانکه شیشه ای

بانکه شیشه ای 8 لیتری طرح آفتاب

بانکه شیشه ای ۸ لیتری

بانکه شیشه ای 10 لیتری آفتاب

بانکه شیشه ای ۱۰ لیتری

87000 تومان130.000 تومان
6 تایی4 تایی
بانکه شیشه ای 12 لیتری

بانکه شیشه ای ۱۲ لیتری

155.000 تومان
4 تایی
بانکه آنجلیکا بدون پایه ۳ لیتری

بانکه آنجلیکا بدون پایه ۳ لیتری

بانکه آنجلیکا پایه دار ۲ لیتری

بانکه آنجلیکا پایه دار ۲ لیتری

50000 تومان53000 تومان
تعداد در کارتن : 6تایی9 تایی
بانکه شیشه ای طرح صدف س۱

بانکه شیشه ای طرح صدف س۱

بانکه شیشه ای طرح صدف س۲

بانکه شیشه ای طرح صدف س۲

قیمت : 26800 تومانقیمت : 25750 تومان
در کارتن : 12 تاییدر کارتن : 12 تایی
بانکه شیشه ای طرح صدف س۳

بانکه شیشه ای طرح صدف س۳

بانکه شیشه ای طرح صدف س۴

بانکه شیشه ای طرح صدف س۴

قیمت : 24640 تومانقیمت : 17360 تومان
در کارتن : 12 تاییدر کارتن : 48 تایی

بازرگانی سلیمی سعی کرده است در کنار انواع بطری و جار های مختلف بانکه شیشه ای را نیز در لیست محصولات خود قرار دهد تا شما بتوانید به سادگی و به صورت کاملا آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و مبلغ آن را پرداخت کنید و سفارش خود را تحویل بگیرید.برای دیدن قیمت ها می توانید به سایت بازرگانی سلیمی مراجعه کنید تا با دیدن تصویر محصولات و مشخصات هر کدام از محصولات مانند حجم و ارتفاع و .. محصول مد نظر خود را انتخاب کنید.

بانکه شیشه ای بزرگ | ظروف شیشه ای بزرگ

ظروف شیشه ای بزرگ بهترین انتخاب برای نگه داری مواد غذایی مانند حبوبات،ترشی و خیار شور می باشد.بانکه شیشه ای بزرگ علاوه بر ظاهر زیباتری که نسبت به بانکه های پلاستیکی و فلزی دارد چند مزیت مهم دیگر را نیز داراست که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  1. بانکه شیشه ای از طعم و بوی مواد غذایی بسیار بهتر از ظروف پلاستیکی محافظت می کنند.
  2. با توجه به شفاف بودن شیشه،  شما می توانید محتویات داخل بانکه را مشاهده نموده و نیازی نیست زمان طولانی مدت صرف پیدا کردن ظرف مورد نظر خود بکنید.
  3. در طرح ها و مدلهای متنوع ارائه می شود
  4. دسترسی به مواد داخل آن ساده تر است.
  5. محصولات حجمی تر را میتوان داخل آن بسته بندی کرد.

بانکه شیشه ای پایه دار | بانکه شیشه ای دهانه گشاد

مهم ترین مزیت بانکه شیشه ای دهانه گشاد دسترسی راحت تر به محتویات درون آن می باشد. شما اگر فروشنده مواد غذایی مانند ترشی یا خیار شور هستید می توانید با خرید بانکه شیشه ای پایه دار و قرار دادن محصول خود در این ظروف هم ظاهر زیبایی به فروشگاه خود بدهید و هم از کیفیت طعم و بوی مواد خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر حبوبات نگه داری آجیل نیز یکی از موارد مهم کار برد بانکه ها دهانه گشاد است که هم از ورود رطوبت و گرد و غبار به داخل آن جلو گیری می کند و هم نگهداری آن در کابینت و حتی ویترین مغازه ساده تر و زیباتر است.

بانکه شیشه ای حبوبات | بانکه شیشه ای با درب شیشه ای

بانکه شیشه ای حبوبات معمول ترین نوع استفاده از این ظروف می باشد ولی این بانکه ها برای هر نوع مواد غذایی می تواند مورد استفاده قرار گیرند. عموما بانکه های شیشه ای با درب پلاستیکی عرضه می شوند. ولی بازرگانی شیشه سلیمی بانکه شیشه ای با درب شیشه ای نیز برای مشتریانی که به ظاهر بیشتر اهمیت می دهند فراهم نموده است. جهت مشاهده لیست کامل محصولات و همچنین قیمت ها به صفحه جار و بطری شیشه ای مراجعه نمائید. جهت کسب اطلاعات از قیمت عمده با همکاران ما تماس یا از طریق پیام رسان ها در ارتباط باشید.

جهت مشاهده لیست کامل محصولات و قیمت ها به صفحه جار و بطری شیشه ای مراجعه نمائید. بهترین روش ارتباط با ما و ثبت سفارش پیام رسانهای ایتا، تلگرام یا واتس اپ شماره ۰۹۳۹۱۶۵۰۷۰۰ می باشد.  ارسال به تمام نقاط کشور.