مزایای استفاده از شیشه لمینت – شیشه ایمنی

شیشه لمینت یک انتخاب بسیار مناسب برای ساختمان می باشد. در زیر به برخی از مزایای استفاده از شیشه لمینت اشاره شده است.

به طور کلی، در پروژه های بزرگ ساختمانی انتخاب شیشه ای که برای تمام ساکنین آینده آن دوام و امنیت داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. در ساختمان های بزرگ، شیشه های ایمنی، راحتی بیشتری را برای ساکنین به ارمغان می آورند. شیشه لمینت از نفوذ زیاد صدا و همچنین اشعه های مضر UV جلو گیری می کند و به همین دلیل دیگر کارکنان ساختمان های بزرگ تجاری از سرو صدای زیاد بیرون و آزار اشعه های خورشید شکایت نخواهند کرد.

گرچه این مورد از جمله مزایای بسیار مفید شیشه لمینت می باشد اما مهمترین مزیت شیشه لمینت امنیت آن است. در مواردی و مکان هایی که مقاومت و امنیت مهم است، شیشه لمینت حرف اول را می زند. اول اینکه، اگر شیشه لمینت بشکند، لایه طلق مانند PVB بین دو شیشه از ریخته شدن آن جلو گیری می کند و شیشه مثل انواع دیگر، خرد شده و پخش نمی شود و از صدمات و آسیب های احتمالی جلوگیری می شود.

اگر از شیشه های سکوریت در لمینت استفاده شود، مقاومت آن باز بیشتر خواهد شد و امنیت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر کسی قصد شکستن شیشه و وارد شدن را داشته باشد، به راحتی قادر به شکستن آن نیست و اگر سارقی شیشه را بشکند هنوز طرف دیگر آن در جای خود باقی می باشد نفوذ از شیشه لمینت به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

شیشه دوجداره لمینت

شیشه دوجداره لمینت هم مزایای شیشه دوجداره و هم مزایای لمینت را دارد. این شیشه در واقع همان شیشه دوجداره است که یک جداره آن شیشه لمینت است. شیشه های دوجداره لمینت در کاهش صدا و کنترل گرما بسیار موثر هستند. 

جهت مشاهده لیست قیمت بروز شیشه لمینت کلیک نمائید.