شیشه مینیاتوری از جمله جارهای شیشه ای باریک است که  برای بسته بندی زعفران (شیشه زعفرانی) ، عسل، هدیه های کوچک و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ شفاف و زیبایی ظاهری این جار ها از دیگر مزایای شیشه های مینیاتوری محسوب می شود.بسته به نیاز خود میتوانید یکی از انواع شیشه های مینیاتوری یا شیشه گیفت را در سایز دلخواه تهیه کنید.برای نمونه شیشه مینیاتوری گرد با درب های معمولی ،کانتینری و چوب پنبه خورد در شش سایز عرضه می شود.نگه داری اقلامی مانند قرص نعنا،شکلات های ریز،اسمارتیز و غیره هم از دیگر کاربرد های شیشه گیفت می باشد.

جار شیشه ای زعفرانی | جار شیشه ای تستر عسل

 اگر کسب و کار مربوط به فروش عسل یا زعفران راه انداخته اید جار شیشه مینیاتوری راهکاری ساده برای عرضه محصول شما در ظروفی محکم و زیبا ارائه می دهد.یکی از دغدغه های معمول در نگه داری عسل و زعفران ظرف آن است.با در اختیار داشتن جار شیشه ای زعفرانی یا جار شیشه تستر عسل می توانید از حفظ طعم و بوی محصول خود اطمینان حاصل کنید.

مرکز خرید جار شیشه ای زعفرانی

بازرگانی شیشه سلیمی ساز و کاری ارائه می دهد که شما بتوانید از خانه و از طریق اینترنت به سادگی برای خرید جار شیشه ای زعفرانی اقدام کنید.برای نمونه جار شیشه زعفرانی در شکل های گرد،چهارگوش،شش گوش و قلبی و همچنین با درب معمولی و چوب پنبه ارائه می شود که شما با رجوع به سایت بازرگانی سلیمی می توانید با مشاهده تصویر و مشخصات کامل محصول به سادگی اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود بکنید. لیست برخی از مدلهای زعفرانی را در زیر مشاهده می کنید . جهت مشاهده لیست کامل محصولات و قیمت ها به صفحه بطری و جار مراجعه کنید. شکل و طرح های اختصاصی هم قابل تولید است.

جار زعفرانی گرد متوسط پیچی

جار شیشه ای زعفرانی گرد پیچی ساده

جار شیشه ای زعفرانی چهارگوش چوب پنبه خور

جار شیشه ای زعفرانی چهارگوش چوب پنبه خور

4940 تومان با درب10290تومان با چوب پنبه
343 تایی294 تایی
جار شیشه ای زعفرانی شش گوش پیچی

جار شیشه ای زعفرانی شش گوش پیچی

جار شیشه ای زعفرانی چهارگوش پیچی

جار شیشه ای زعفرانی چهارگوش پیچی

4940 تومان با درب4940 تومان با درب
294 تایی294 تایی
زعفرانی گرد ریز پیچی ساده
جار شیشه ای زعفرانی مکعب  پیچی ساده

جار شیشه ای زعفرانی مکعب پیچی ساده

4940 تومان با درب4940 تومان با درب
441 تایی441 تایی
جار شیشه ای زعفرانی قلبی پیچی

جار شیشه ای زعفرانی قلبی پیچی

جار شیشه ای زعفرانی قلبی چوب پنبه خور

جار شیشه ای زعفرانی قلبی چوب پنبه خور

5556 تومان با درب10956 تومان با چوب پنبه
175 تایی175 تایی
جار شیشه ای زعفرانی مکعب  کانتینری

جار شیشه ای زعفرانی مکعب کانتینری

6870 تومان با درب کانتینری
392 تایی

 شیشه هدیه | شیشه کوچک | شیشه باریک | شیشه گیفت

 اگر قصد دارید هدیه خلاقانه ای تهیه کنید شیشه گیفت برای شما بسیار مناسب خواهد بود.یا اگر هدیه شما به گونه ای است که باید در شیشه باریک نگهداری شود می توانید از این محصولات استفاده کنید. همچنین در مراسماتی مثل نامزدی و تولد و غیره می توانید از شیشه گیفت بهره ببرید. برای مرتب سازی مواد ریز مانند دکمه،سوزن، پولک و غیره نیز از دیگر کاربرد های شیشه کوچک و شیشه باریک می باشد.

 شیشه مینیاتوری | شیشه مک کارتی ایرانی

 تنوع در نوع درب و اندازه و شکل از دیگر ویژگی های شیشه مینیاتوری و شیشه مک کارتی می باشد. به گونه ای که شما می توانید با توجه به نیاز تو شیشه مینیاتوری را در شش سایز و دو شکل گرد و چهار گوش و همچنین با درب های ساده و کانتینری و چوب پنبه تهیه کنید.

برای نگهداری نمونه های آزمایشگاهی و پودری شیشه مک کارتی ایرانی انتخاب اول مصرف کنندگان می باشد زیرا هم دارای استحکام زیادی می باشد و هم نگه داری و انبار کردن این شیشه ها در کابینت کار ساده ای است.

مینیاتوری گرد با درب کانتینری ۳

مینیاتوری گرد با درب کانتینری ۳

مینیاتوری گرد با درب ساده ۳

مینیاتوری گرد با درب ساده ۳

مینیاتوری گرد چوب پنبه خور ۳

مینیاتوری گرد چوب پنبه خور ۳

مینیاتوری چهارگوش درب کانتینری ۳

مینیاتوری چهارگوش درب کانتینری ۳

 

 جهت مشاهده لیست کامل محصولات به بخش جار و بطری شیشه ای مراجعه نمایید.

بهترین راه اتباط با ما و ثبت سفارش از طریق ایتا، تلگرام یا واتس اپ شماره : ۰۹۳۹۱۶۵۰۷۰۰ می باشد.