بطری شیشه ای با چوب پنبه – بطری چوب پنبه ای

یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین وسیله که به عنوان درب بطری مورد استفاده قرار می گرفت، چوب پنبه است. چوب پنبه های طبیعی از پوسته درخت بلوط استخراج می شوند. چوب پنبه استاندارد، آببند و گازبند بسیار خوبی باری بطری های شیشه ای به حساب می آید. بطری شیشه ای با چوب پنبه در سایزها مختلف تولید می شود. 

بطری شیشه ای با چوب پنبه

چرا از چوب پنبه در بطری شیشه ای استفاده می شود؟

چوب پنبه از پوست درخت مخصوص بلوط که اغلب در اسپانیا و پرتغال رشد می کنند، تولید می شود. چوب پنبه ماده ای انعطاف پذیر، سبک و فشرده است که قابلیت جلوگیری از نفوذ مایعات و گاز را دارد. همچنین چوب پنبه یک عایق بسیار خوب است و حرارت و صدا را از خود عبور نمی دهد. این ویژگی ها باعث شده است که بشر از حدود قرن ۱۸ ام چوب پنبه را استخراج نماید و در بطری های شیشه ای جهت محافظت از مواد داخل آن استفاده نمایید. 

چوب پنبه هایی که برای بطری ها استفاده می شوند معمولا سه نوع هستند: چوب پنبه استوانه ای، چوب پنبه مخروطی و چوب پنبه سرپوش پلاستیکی

خرید بطری شیشه ای بزرگ و کوچک با چوب پنبه

چوب پنبه در تمامی سایزهای بطری های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. متداول ترین بطری های شیشه ای با چوب پنبه، بطری های یک لیتری هستند. بطری ها در دو مدل درب پیچی خور و چوب پنبه خور تولید می شوند. بطری های درب پیچی خور نیز امکان بسته شدن با چوب پنبه را دارند. به عبارت دیگر این بطری ها هم قابلیت چوب پنبه خوردن و هم درب پیچی خوردن را دارند. اما، بطری های چوب پنبه خور بدون رزوه هستند و صرفا بستن آنها با چوب پنبه امکان پذیر است.

بازرگانی شیشه سلیمی ارائه دهنده انواع بطری شیشه ای با چوب پنبه ، درب های پیچی استیل، آلمینیومی و  پلاستیکی.

جهت مشاهده لیست قیمت بروز محصول جار و بطری شیشه ای کلیک نمائید.