بطری شیشه ای آبی

بدون شک حفظ بو ،خواص و طعم مواد غذایی از مهم ترین دغدغه های استفاده کنندگان می باشد. بطری شیشه ای آبی علاوه بر ظاهری زیبا از خواص محتویات خود نیز محافظت می کند.جهت نگهداری آب در یخچال یا انواع شربت و نوشیدنی های مختلف می توانید از بطری شیشه ای آبی استفاده کنید.لازم به ذکر است که بطری شیشه ای آبی از مواد اولیه آبی رنگ تهیه می شوند و بعدا رنگ نشده اند.

انواع بطری شیشه ای آبی رنگ

 بطری شیشه ای آبی رنگ در شکل ها و سایز های مختلفی عرضه می شود.بطری فلورانس،رویال،آنجلیکا و پرستو نام های مختلفی است که برای جدا کردن انواع بطری شیشه ای آبی رنگ از آنها استفاده می شود.اغلب مدل ها دارای حجم یک لیتر می باشند ولی بطری های آنجلیکا تا حجم چهار لیتر در خود جای می دهند.با توجه به نیاز خود می توانید شکل و اندازه مناسب خود را تهیه کنید. بطری های چهارگوش تینا در ۴ سایز از یک لیتری تا چهارلیتری در سبد محصولات قرار گرفته است.

فروش بطری شیشه آبی | قیمت بطری شیشه ای آبی

بطری ۴ لیتری آنجلیکا آبی درب استیل

بطری ۴ لیتری آنجلیکا آبی

بطری یک لیتری پرستو آبی پیچی

بطری یک لیتری پرستو آبی

65000 تومان با درب استیلشیشه 28000 تومان
با درب استیل : 31500 تومان
تعداد در کارتن :6 تاییتعداد در کارتن :20 تایی
بطری یک لیتری شیشه ای طرح چک آبی پیچی

بطری یک لیتری شیشه ای طرح چک آبی

بطری یک لیتری پرشیا آبی پیچی

بطری یک لیتری پرشیا آبی

شیشه 28000 تومان
با درب استیل : 31500 تومان
شیشه 28000 تومان
با درب استیل : 31500 تومان
تعداد در کارتن :16 تاییتعداد در کارتن :18 تایی
بطری شیشه ای آبی رویال یک لیتری چوی پنیه خور

بطری شیشه ای آبی رویال یک لیتری چوی پنیه خور

بطری شیشه ای آبی فلورانس یک لیتری

بطری شیشه ای آبی فلورانس یک لیتری

شیشه 28000 تومان
34700تومان با چوب پنبه
شیشه 28000 تومان
34700تومان با چوب پنبه
تعداد در کارتن :13 تاییتعداد در کارتن :13 تایی
بطری شیشه ای آبی ۷۶۰ سی سی دنا

بطری شیشه ای آبی ۷۶۰ سی سی دنا

بطری یک لیتری آبی طرح گوزن چوب پنبه خور

بطری شیشه ای آبی یک لیتری طرح گوزن چوب پنبه خور

شیشه 28000 تومان
34700تومان با چوب پنبه
شیشه 28000 تومان
34700تومان با چوب پنبه
تعداد در کارتن :13 تاییتعداد در کارتن :12 تایی
بطری شیشه ای  آبی ارس چوب پنبه خور

بطری شیشه ای آبی ارس چوب پنبه خور

شیشه 32000 تومان
38900 تومان با چوب پنبه
تعداد در کارتن :16 تایی

بطری های شیشه ای از بهترین مواد برای نگهداری مایعات و مواد غذایی هستند.  بطری ها به دلیل ساختار شیمیایی خنثی ای که دارند، تقریبا با هیچ ماده غذایی خوراکی، واکنش شیمیایی نمی دهند.  لذا، خواص آن را حفظ می کنند. بطری های شیشه ای در رنگ های مختلف از جمله بی رنگ ( سفید) ، سبز ، زیتونی، قهوه ای و آبی تولید می شوند. این رنگ ها مربوط به مواد اولیه تولید بطری است لذا رنگ ها ثابت هستند و همه خواص بطری شیشه را حفظ می کنند.

ما در سایت بازرگانی شیشه سلیمی تلاش کرده ایم تا  تا محبوب ترین و بهترین مدل های بطری شیشه آبی را برای شما فراهم کنیم.تا شما بتوانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری اقدام به تهیه بطری آبی به طور مستقیم از تولید کننده  کنید.با مراجعه به سایت می توانید با مشاهده تصاویر بطری مورد نظر خود را انتخاب کنید و براحتی سفارش دهید.

بازرگانی شیشه سلیمی ارائه دهنده انواع جار و بطری شیشه رنگی ، فروش بطری شیشه ای آبی ، ارسال به تمام نقاط ایران از تهران. لیست بعضی از بطری های شیشه آبی و قیمت را ملاحظه می فرمایید. جهت مشاهده لیست کامل محصولات و قیمت ها به بخش جار و بطری شیشه ای مراجعه نمایید.

مواد اولیه بطری شیشه آبی

همانطور که اشاره شد، بطری های آبی، رنگ مواد اولیه آنها آبی است و بعدا رنگ نشده اند.  هر چند امکان رنگ کردن بطری در هر رنگ دلخواه وجود دارد. اما بطری رنگی که مواد اولیه آن رنگی است و همه خواص خنثی بودن شیشه را دارد، رنگهای محدودی دارد. رنگ آبی شیشه اغلب به دلیل اضافه کردن اکسید کبالت یا کربنات کبالت است. مقدار بسیار کمی از آن برای ایجاد رنگ آبی شیشه کافی است. اسمالت یا رنگدانه های پتاسیم سیلیکات کبالت از قدیم برای ایجاد رنگ آبی در شیشه ها به کار می رفته است. زیبایی ، شفافیت و نوستالژیک بودن شیشه آبی، جلوه خاصی به آن می دهد.

فیلم کوتاه معرفی محصولات بطری شیشه ای آبی رنگ

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش در یک از پیام رسان های واتس اپ ، تلگرام یا ایتا ۰۹۳۹۱۶۵۰۷۰۰ با ما در ارتباط باشید.