بازرگانی شیشه سلیمی با رویکردی نوین اقدام به ایجاد وب سایت جامع صنعت شیشه ایران نموده است تا محیطی را در بستر اینترنت جهت افزایش سطح آگاهی جامعه از صنعت شیشه فراهم آورد. افزایش آگاهی سبب رشد و توسعه این صنعت و همچنین رونق بازار خواهد شد. 

logo223

از ملزومات ایجاد یک وب سایت جامع در زمینه صنعت شیشه، دسترسی به اطلاعات سطح اول و بروز درباره این صنعت می باشد. بازرگانی شیشه سلیمی با اتکا بر دانش و تجربه 40 ساله در صنعت شیشه و همچنین دسترسی به منابع انگلیسی و ترجمه مقالات در حوزه صنعت شیشه اقدام به جمع آوری و ارائه مطالب مفید در این خصوص کرده است. از جمله کاربران این وب سایت، مشتریان سطح اول ( جزئی)، مشتریان خرید عمده، فعالان در حوزه صنعت شیشه، دانش آموزان و دانشجویان و سایر علاقه مندان به صنعت شیشه می باشند.

وب سایت بازرگانی شیشه سلیمی در سه بخش عمده طراحی شده است و ارائه خدمت می نماید. بخش اول مربوط به مقالات می باشد. این بخش عمدتا حاوی مطالب ترجمه شده از منابع انگلیسی می باشد و به معرفی صنعت شیشه و فعالیت های صورت گرفته در این صنعت و همچنین محصولات موجود می پردازد.  این بخش هم حاوی مقالات عمومی هم مقالات تخصصی و ISI در حوزه صنعت شیشه می باشد. بخش دوم مربوط به تجارب فعالان صنعت شیشه با عنوان شیشه بری می باشد. در این بخش کاربران عمومی و یا علاقه مندان به ورود به صنعت شیشه مطالب مفیدی جهت آشنایی اولیه با این صنعت و مطالب کاربردی دریافت می کنند. بخش سوم نیز مربوط به رویدادها و اخبار صنعت شیشه می باشد. در سایر بخش های این وب سایت مطالبی درباره ماشین آلات صنعت شیشه، انواع شیشه و سایر مطالب مربوط به شیشه نیز ارائه گردیده است.