لیبل زدن و برچسب روی بطری شیشه ای خلاقانه و استفاده از تکنیک های تزئینی و ترکیب این طراحی ها با شکل ظروف شیشه ای ، موجب افزایش و ارتقاء هویت برند، بهبود بازرایابی و زیبایی نمای قفسه فروشگاه ها می شود.

طراحی لیبل بطری شیشه ای

امروزه، بطری ها و ظروف شیشه برای استفاده از کانال های مختلف بازاریابی، چه در قفسه مغازه ها، داروخانه ها و چه در فروشگاه های زنجیره ای، طراحی می شوند.

انواع لیبل روی جار و بطری شیشه ای:

  • برچسب سرامیکی کاربردی (ACL) :

    فرایندی که جوهر سرامیکی به صورت مستقبم روی بطری چاپ می شود و سپس جهت چسبیدن کامل جوهر، حرارت داده می شود تا یک تزئین دائمی ایجاد نماید. گرافیک های ACL شامل سه رنگ هستند که قادر به تولید ۳۶۰ گرافیک روی بدنه و یا گردن و دهانه بطری می باشند.

  • برچسب انتقال گرما :

    با این روش تصاویر با کیفیت بالا را می توان روی بطری چاپ کرد. بطری و حامل برچسب از قبل حرارت داده شده اند تا گرافیک از حامل رها شود و با یک فرایند حرارتی مخصوصی به بطری منتقل شود. سپس بطری دوباره حرارت داده می شود تا برچسب کاملا به سطح بطری بچسبد و یکنواخت شود.

  • شیرینک اسلیو Shrink Sleeve :

    در این روش قطعه کامل PVC و یا PETG چاپ شده، به طور کامل دور بطری قرار می گیرد و با اعمال حرارت فشرده شده و روی بطری را می پوشاند و به بطری شیشه ای می چسبد.

  • برچسب حساس به فشار :

    در این روش تصویر چاپ شده روی فیلم پلی اتیلن برش خورده و چسبی منتقل می شود و سپس روی بطری چسبانده می شود. این روش ” به نظر بدون برچسب” مشابه ACL است و حتی امکان گزینه های چاپ بیشتر و ثبت سریعتر چاپ را نیز فراهم می کند.

  • برچسب برش انبوه :  

    متداول ترین فرایند لیبل زدن برای غذا، نوشیدنی و سایر انواع بستی بندی می باشد. این روش در بر گیرنده طیف وسیعی از متدهای چاپ است و فرایندی سریعی به شمار می آید. بسته ها بعد از پر شدن یا بعد از پاستوریزه شدن لیبل زنی می شوند.

لیست محصولات بطری شیشه ای و جار شیشه ای بازرگانی شیشه سلیمی