ظروف شیشه ای عسل یک کیلویی | شیشه عسل صادراتی

ظروف شیشه ای عسل که با نام جار شیشه ای نیز شناخته می شوند، در طرح ها و حجم های مختلف تولید می شوند. ظرفیت جارهای شیشه ای معمولا با میلی لیتر یا سی سی بیان می شود. جارهای شیشه ای معمولا از ۹۰ تا ۱۵۰۰ سی سی و حتی بالاتر تولید می شوند. بازرگانی شیشه سلیمی ارائه دهنده انواع ظروف شیشه ای عسل در طرح ها و گنجایش های مختلف می باشد. یکی از متنوع ترین سایزهای طروف عسل، ظروف شیشه ای عسل یک کیلویی است. برای یک کیلو عسل هم شیشه های اتومات و هم شیشه های دستی تولید می شود. 

محاسبه گنجایش عسل برای ظروف شیشه ای

جهت محاسبه میزان گنجایش عسل ظروف شیشه ای، عدد حجم شیشه به سی سی را ضرب در ۱٫۴ می کنند و ظرفیت حدودی عسل آن بدست می آید. بدین ترتیب ظروف شیشه ای ۷۵۰ سی سی ظرفیت معادل حدود یک کیلو گرم عسل دارند. متداول ترین ظروف شیشه ای برای عسل ، ظروف شیشه ای عسل یک کیلویی ، ظروف شیشه ای عسل نیم کیلویی، ظروف شیشه ای عسل ۲۵۰ گرمی گرد و چهارگوش هستند. بدیهی است چگالی و اصطلاحا غلظت عسل های مختلف ممکن است مختصری متفاوت با هم باشند.

ظرفیت تمامی جار ها و بطری های بر اساس سی سی یا میلی لیتر اندازه گیری می شود. در واقع، حجم بر اساس سی سی ، گنجایش آب آن شیشه را نشان می دهد. محاسبه گنجایش عسل برای ظروف شیشه ای با ضرب یک عدد تجربی صورت می گیرد. عدد ۱٫۴ به صورت تجربی بدست آمده است. بدهی است برای اندازه گیری ظرفیت سایر مواد، باید اندازه گیری مجزا صورت گیرد. یکی از ساده ترین کارها برای محاسبه گنجایش سایر مواد، اندازه گیری ورن آنها در شیشه هایی با حجم مشخص است. مثلا وزن ماده مورد نظر در شیشه ای با حجم ۵۰۰ سی سی اندازه گیری شود تا سایر نسبت ها مشخص شود.

 

محاسبه گنجایش رب و ترشیجات برای ظروف شیشه ای

برای خیارشور، ترشیجات و انواع رب، گنجایش وزنی شیشه ها تقریبا معادل ظرفیت سی سی آنها است. یعنی ظروف شیشه ای ۷۵۰ سی سی حدودا ۷۵۰ گرم خیارشور ظرفیت دارند. درب جار شیشه ای در دو رنگ طلایی و نقره ای رنگ ( سفید) قابل سفارش است. جهت مشاهده لیست محصولات ظروف شیشه ای عسل ، ترشیجات ، رب و خیارشور و همچنین بطری های شیشه ای کلیک کنید.