جار شیشه ای شش گوش بهترین کیفیت

جار شیشه ای شش گوش از پرطرفدارترین انواع جار شیشه ای می باشد. زیرا به دلیل تشابه به کندو عسل، ظرف مناسبی برای فروش عسل است و هم به دلیل چند وجهی بودن، نمای خوبی در سایر انواع محصولات دیگر دارد. خلاقیت در برچسب زنی روی شیشه باعث ایجاد جلوه بسیار زیبا روی شیشه می شود. با توجه به شش وجهی بودن جار شش گوش، حداقل سه وجه متمایز برای طراحی لیبل وجود دارد. این ویژگی موجب فراهم آمدن بستر بسیار مناسب لیبلینگ در فروشگاه ها می شود.

به طور کلی، شیشه ها چند وجهی محبوبیت بیشتری دارند. اما همین وجه ها محدودیتی هایی نیز ایجاد می کند که باید بدان توجه کرد.

  • تولید شیشه های چند وجعی و زاویه دار کمی پیچیده تر از شیشه های گرد است.
  • شکست شیشه های چند وجهی هنگام تولید بیشتر از شیشه های گرد است، بخصوص در سیستم تولید دستی بطری شیشه ای.
  • خارج کردن مواد غذایی از شیشه های زاویه دار سخت تر است.

همین محدودیتی ها موجب بروز محدودیت هایی در تولید شیشه های چند وجهی می شود.

جار شیشه ای شش گوش نیم کیلویی

جار شیشه ای شش گوش نیم کیلویی از انواع قالب های عمومی می باشد که در کارخانه های مختلف چه به صورت اتوماتیک و چه به صورت دستی تولید می شود. سایز درب این جار شیشه ای ۶۶ است و از انواع دربهای متداول بازار محسوب می شود. ظرفیت این جار شیشه ای ۳۶۰ سی سی و گنجایش عسل آن حدودا نیم کیلو گرم می باشد. برای عرضه عسل های گران قیمت بسیار مناسب هستند.

جار شیشه ای شش گوش ۲۵۰ گرمی

جار شیشه ای شش گوش ۲۵۰ گرمی قالب جدید در محصولات جار شیشه ای به حساب می آید و در حال حاضر فقط به صورت دستی تولید می شود و تولید اتوماتیک برای آن فعلا انجام نشده است. علی رغم جدید بودن این جار شیشه ای، این شیشه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و نه تنها برای عسل و سایر محصولات خوراکی مثل مربا، ترشی، دمنوش های گیاهی، محصولات رژیمی و سلامت خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرد بلکه برخی از مشتریان خوش ذوق ما جهت بسته بندی تولیدان غیرخوراکی مثل کرم و لوسیون های طبیعی و گیاهی از این شیشه استفاده کرده اند که مورد استقبال بازرا قرار گرفته است.

 

چار شیشه ای شش گوش 180 سی سی

 

شیشه عسل شش ضلعی

به دلیل تناسبی که بین شش وجه و کندو عسل وجود دارد، شیشه عسل شش ضلعی تداعی کنده کندو عسل می باشد. به همین دلیل، شیشه های شش ضلعی محبوبیت زیادی در بسته بندی عسل دارند. این شیشه ها هم به صورت اتومات و هم به صورت کارگاهی تولید می شوند. سایر کاربردهای این شیشه ها مربوط به بسته بندی مربا، کرم ها و پودرها، دمنوش ها، لوازم آرایشی، اتواع شیره های غلیظ و غیره می باشد. سایز ۴۵۰ گرمی این شیشه ( ۴۵۰ گرم عسل) قالب تولید اتومات دارد، لذا معمولا هم به صورت اتومات و هم دستی موجود می باشد. متداولترین سایزهای این شیشه های شش ضلعی، سایز ۲۵۰ گرم، ۴۵۰ گرم و یک کیلویی می باشد.

شیشه عسل شش گوش یک کیلویی

شیشه های شش گوش محبوبیت زیادی برای بسته بندی عسل دارند. لذا، تنوع سایز این مدل هم در بازرگانی شیشه سلیمی زیاد است. شیشه عسل شش گوش یک کیلویی بلند با سایز درب ۶۶ ساده، شیشه یک کیلویی بلند با درب کانتینری و همچنین شیشه ۹۰۰ گرمی شش گوش با درب ۸۲، از سایر محصولات هستند. شیشه ۸۰۰ گرمی با درب کانتینری هم در سبد محصولات قرار گرفته است. بجز شیشه ۴۵۰ گرمی که هم قالب اتومات و هم دستی دارد، سایر سایزها به صورت دستی تولید می شود. شیشه های عسل شش گوش یک کیلویی به صورت دستی تولید می شوند. بسته بندی شیشه ای دستی به صورت کارتنی است. معمولا بسته ها در کارتن های ۳۰ عددی است. 

جار شیشه ای شش گوش ۹۰۰ گرمی درب ۸۲

شیشه شش گوش ۸۰۰ گرمی عسل درب کانتینری

شیشه شش گوش ۸۰۰ گرمی عسل درب کانتینری

شیشه شش گوش عسل یک کیلویی درب کانتینری

شیشه شش گوش عسل یک کیلویی درب کانتینری

شیشه شش گوش عسل یک کیلویی درب معمولی

رزوه درب های معمولی و درب های کانتینری متفاوت است. به این معنی که روی شیشه های معمولی نمی توان درب کانتینری قرار داد. برای شیشه های شش وجهی از هر دو مدل درب معمولی خور و درب کانتینری خور تولید شده است.

بازرگانی شیشه سلیمی با چهل سال تجربه در صنعت شیشه، سعی دارد با ارائه محصولات متنوع جار و بطری شیشه در ابعاد و اشکال متنوع، طیف وسیعی از انتخاب های ممکن را برای مشتریان عزیز فراهم نمایید. جهت مشاهده لیست بروز و قیمت محصولات وارد صفحه محصولات جار و بطری شوید.

 

جار شیشه ای شش گوش 250 و 500 گرمی

جار شیشه ای شش گوش درب کانتینری

شیشه های شش گوش در مدلهای درب کانتینری خور هم تولید شده است. درب های کانتینری عموما از جنس آلومینیومی هستند. شکل زیبا و فانتزی تری به شیشه می دهند. لذا جار شیشه ای شش گوش درب کانتینری شیشه بسیار شکیل و زیبایی برای بسته بندی محصولات شما می باشد.

جار شش گوش بلند یک درب کانتینری

جار شش گوش بلند یک درب کانتینری

جار شش گوش 700 درب کانتینری

جار شش گوش ۷۰۰ درب کانتینری

10420 تومان با درب10420 تومان با درب
تعداد در کارتن : 30 تاییتعداد در کارتن : 40 تایی
جار چهارگوش نیم درب کانتینری

جار شش گوش نیم درب کانتینری

جار شش گوش 250 درب کانتینری

جار شش گوش ۲۵۰ درب کانتینری

9300 تومان با درب8180تومان با درب
تعداد در کارتن : 60 تاییتعداد در کارتن : 75 تایی