بطری شیشه ای گلاب – ظرف خالی شیشه گلاب

گلاب از یکی از گونه های رز به نام روزاداماسن (Rosa Damascene) گرفته می شود که در ایران به نام گل محمدی مشهور است و به فراوانی کشت می شود. بهترین ظرف نگهداری گلاب، بطری شیشه ای گلاب است که به مدت طولانی رنگ، بو و خاصیت گلاب را حفظ می کند.

انواع بطری شیشه ای گلاب و آبلیمو

فواید نوشیدن گلاب

  • آبرسانی به پوست و شفاف کردن پوست صورت
  • رفع چین و چروک صورت
  • رفع استرس و افسردگی
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
  • بهبود بیماری های گوارشی
  • درمان التهابات پوستی
  • کاهش قند خون

انواع بطری شیشه ای گلاب

متداول ترین بطری های شیشه ای گلاب، بطری های شیشه ای۴۰۰ و ۶۰۰ سی سی هستند. سایز درب این بطری ها ۲۸ می باشد و قابلیت پلمپ دارند. بطری های شیشه ای ۴۰۰ و ۶۰۰ سی سی برای تولید گلاب صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. سایر بطری های شیشه ای از ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ سی سی و بالاتر معمولا برای گلاب های کارگاهی و یا خانگی استفاده می شوند. قدیمی ترین شیشه های مورد استفاده برای گلاب، بطری های شیشه ای نیزه ای بودند که تولید آنها در سالهای اخیر کم شده است.

بطری شیشه ای آبلیمویی 600 سی سی
بطری آبلیمویی 400 گرمی

بطری آبلیمویی ۴۰۰ – بطری گلاب ۴۰۰ میلی لیتری

شیشه ماده خنثی است که با مواد داخل آن واکنش نمی دهد. لذا، شیشه مدت زیادی، خاصیت مواد داخل آن را حفظ می کند. نگهداری گلاب داخل شیشه باعث حفظ عطر و خاصیت آن در طولانی مدت می شود. بهتر از بلافاصله بعد از گلاب گیری، گلاب را در بطری شیشه ای ذخیره و درب آن بخوبی بسته شود. از هر دو مدل سفید ( بی رنگ) و رنگی می توان برای بسیته بندی گلاب استفاده کرد. بطری شیشه ای گلاب بوی بهشتی گلاب را  به مدت طولانی حفظ می کند. 

بازرگانی شیشه سلیمی با چهل سال تجربه در صنعت شیشه، ارائه دهنده انواع بطری های شیشه ای گلاب و سایر جار و بطری های شیشه ای در تهران و سراسر ایران. پذیرش سفارش به صورت ارسال کارتنی و یا ارسال روی پالت انجام می گیرد. جهت دریافت لیست موجودی بروز و قیمت ها به صفحه محصولات جار و بطری شیشه ای مراجعه نمایید.

بطری شیشه ای عرقیجات

عرقیجات گیاهی انواع مختلفی دارند. بهترین ظروف نگهداری عرقیجات گیاهی، ظروف و بطری های شیشه ای می باشند. ظروف شیشه ای مدت ماندگاری عرقیات را افزایش می دهند و همچنین خواص آنها را حفظ می کنند. همچنین، بطری شیشه ای مقبولیت بیشتری بین مردم دارد و در فروشگاه های بشتر مورد استفاده قرار می گیرد. 

صنعت عرق گیری در ایران قدمت زیادی دارد. عرقیجات گیاهی هم مصرف خوراکی و هم درمانی پیدا کرده اند. امروزه نقش انواع عرقیجات گیاهی در طب ستنی بر کسی پوشیده نیست. اهمیت آن روز به روز افزایش می یابد. استفاده از بطری شیشه ای عرقیجات از دو جنبه دارای اهمیت است. بطری های اتومات و دستی برای عرقیجات کاربرد دارد.

اول، شیشه خاصیت عرقیجات گیاهی را به مدل طولانی حفظ می کند. در صورت استفاده از شیشه تمیز و ضد عفونی شده و کیپ کردن درب آن، ماده داخل آن به مدت طولانی سالم می ماند. خواص مواد داخل آن هم به مدت طولانی حفظ می شود.

دوم، عرقیجات گیاهی محصول ارزشمندی به شمار می آیند که برای عرضه آن نیاز به بسته بندی باارزشی نیز هست. بطری شیشه ای عرقیجات گیاهی، شأن این محصول را حفظ و آن را ارزشمند تر می سازد. خریداران عرقیجات، بسته بندی شیشه ای را سالم تر و با ارزش تر می شناسند.