در مقاله زیر به برخی از مزایای پارتیشن اداری شیشه ای اشاره می کنیم.

%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c

استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای مزایای غیر قابل انکاری دارد

بحث ها و سردرگمی های زیادی در مورد مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه ای مطرح می باشد. درحالیکه برخی از مدیران معتقد به وجود مرز و جدا بودن تیم جهت اجتناب از تداخل و اختلال در کار اعضای تیم می باشند، برخی اعتقاد دارند که محیط زنده، با روح و تعاملی نقش اساسی در افزایش بهره وری دارد. بدون در نظر گرفتن اینکه پاتیشن اداری شیشه ای مزایای غیر قابل انکاری دارد، در زیر به تعدادی از مزایای پاتیشن اداری شیشه ای اشاره شده است.

افزایش بهره وری

نصب پارتیشن اداری شیشه ای بهره وری کارکنان را افزایش می دهد. با علم به اینکه ممکن است زیر نظر مداوم باشند، کارکنان کارها را به صورت کوشا تر انجام می دهند. بجز اینکه از تنبلی در کار جلوگیری می کند، پارتیشن شفاف شیشه ای حس مسئولیت کارکنان را نیز بالا می برد که هر دو اینها در بالا رفتن بهره وری موثرند.

پارتیشن شیشه ای از آلودگی صوتی جلوگیری می کند، زیرا شیشه تا حدودی عایق صداست و به همین سبب از پرت شدن حواس کارکنان جلوگیری می کند و بهره وری را افزایش می دهد.

انعطاف پذیری

مهمترین مزیتی که از پارتیشن اداری شیشه ای بدست می آید افزایش انعطاف پذیری می باشد. در حالیکه تعویض طرح یک اتاق با دیوارهای سنتی کار بسیار پر زحمت و پر هزینه ای می باشد، جابجایی دیوارهای شیشه ای و انتقال آن با جاهای دیگر کار ساده ای است. اینکار وقتی قصد اضافه کردن یک بخش یا جای بیشتر باز کردن دارید بسیار ساده و کاربردی است.

جابجایی پارتیشین شیشه ای نه تنها کار ساده ای می باشد بلکه هیچ بار مالی را تحمیل نمی کند. در نتیجه، شما قادر خواهید بود طرح دفتر کار خود را هر لحظه بسته به نیاز و شرایط تغییر دهید.

نگهداری آسان

گرچه ظاهرا این ویژگی درست به نظر نمی رسد اما شما می توانید به راحتی با استفاده از شیشه پاک کن، پارتیشن های شیشه را به سرعت تمیز کنید.

کارآمدی

شما می توانید با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای مصرف برق را با کاهش لامپ های روشنایی کاهش دهید. میزان کاهشی که مربوط به روشنایی مصنوعی -که نیاز به هزینه زیادی برای راه اندازی دارد- می شود، میزان مصرف انرژی را کاهش می دهد و  موجب کاهش هزینه ها  می شود.

بهبود روشنایی

در محیط کار مسئله نور طبیعی اهمیت فراوانی دارد و وجود نور طبیعی منجر به کاهش انرژی و خستگی کارکنان می شود.

شما می توانید با طراحی مناسب دفتر کار محیطی را فراهم کنید که نور طبیعی بخوبی سبب روشنایی محیط شود و به طور کلی روشنایی دفتر کار با نور طبیعی افزایش یابد.

حریم خصوصی

 بر خلاف باور عمومی، استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای لزوما باعث ار بین رفتن حریم خصوصی نمی شود. اغلب افراد وقتی به فکر استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای می افتند به خاطر مسئله حریم خصوصی دچار تردید می شوند، چون نمی خواهند حریم خصوصی کارکنان خود را دچار اختلال کنند.

برای پارتیشن اداری، شیشه های سندبلاست شده و طرحدار همان نقش ایجاد حریم خصوصی را ایفا می کنند با این تفاوت که اجازه ورود نور طبیعی را نیز می دهند. امروزه شیشه های جدیدی مثل شیشه های مات شونده برقی نیز کاربرد فراوانی در ایجاد حریم خصوصی در پارتیشن ادارات دارند.

زیبایی

با افزایش شدید رقابت، بدست آوردن مشتری و کسب توجه مشتری تبدیل به کاری دشوار شده است. بنابرین، کارآمد و موقر بودن، برای کسب مشتریان جدید برای شرکت مهم حیاتی می باشد.

بی شک، پارتیشن بندی اداری شیشه ای نمایی برازنده، شیک و زیبا به دفتر کار می دهد. با انواع مختلف عملیاتی می توان روی شیشه انجام داد، مثل سندبلاست، لول زنی و تراش دور شیشه، چاپ روی شیشه و … پاتیشن شیشه ای نمایی مدرن و متفاوت برای دفتر کار ایجاد خواهد کرد.

طول عمر بالا

شیشه های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای با توجه به ضخامت آن ها در صورت نگهداری مناسب بسیار مقاوم می باشند و می توانند سال ها بدون هیچ تغیری، شکل و کیفیت خود را حفظ کنند. شیشه های مقاومی مثل شیشه سکوریت و شیشه لمینت مقاومت بیشتری نسبت به شیشه های عادی دارند.

[divider]

کلیه مقالات وب سایت بازرگانی شیشه سلیمی رایگان می باشد.

اگر این مطلب برایتان مفید بود در صورت تمایل مبلغی را به مهرانه (انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان) کمک کنید.

%d9%85%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87