لیست بروز قیمت شیشه سکوریت – شیشه جام سکوریت

نوع شیشهسکوریت 4 میلسکوریت 5 میلسکوریت 6 میلسکوریت 8 میلسکوریت 10 میل
ساده350.000 تومان380.000 تومان390.000 تومان550.000تومان585.000 تومان
برنز640.000 تومان645.000 تومان650.000تومان750.000 تومان770.000 تومان

قیمت شیشه سکوریت مغازه – فروش شیشه سکوریت فروشگاه

شیشه های سکوریت ( نشکن، میرال یا حرارت دیده) به دلیل ویژگی های منحصر بفردشان، مورد استقبال زیاد مشتریان قرار گرفته اند و در بسیاری از موارد از جمله درب و ویترین فروشگاه ها، درب های ورودی منازل ، مکان های عمومی، مغازه ها و سایر اماکن مورد استفاده قرار می گیرند. برای مشتریان و خریداران شیشه، بخصوص خریداران شیشه سکوریت ، تخمین قیمت شیشه سکوریت جهت سفارش محصول، از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجائیکه شیشه سکوریت دارای یراق آلات مخصوص خود برای نصب در محل های مورد نظر می باشد، لذا تعیین نوع و تعداد یراق آلات مورد نیاز جهت تخمین قیمت تمام شده شیشه سکوریت ضروری می باشد.

بسته به نوع محل، نحوه استفاده و کاربری آن، یراق آلات شیشه سکوریت مورد نیاز نیز متفاوت است. برای مثال، برای یک درب مغازه ساده به ابعاد تقریبی طول ۴ متر و ارتفاع ۳٫۵ متر، نقشه طراحی مشابه شکل زیر و یراق آلات مورد نیاز نیز به شرح زیر می باشد.

عوامل موثر بر قیمت شیشه سکوریت مغازه

 به طور خلاصه عوامل موثر بر قیمت تمام شده شیشه سکوریت مغازه را می توان به صورت زیر عنوان کرد:

۱- نوع شیشه : شیشه فلوت یا شیشه سوپر کلیر ( فوق شفاف). همانطور که از نام آنها پیداست، شیشه سوپر کلیر شفاف تر از شیشه فلوت است. به طوریکه در صورت نداشتن علائم روی شیشه، امکان برخورد افراد به آن وجود دارد. لذا شیشه سوپر کلیر گران تر از شیشه فلوت است.

۲- ابعاد استاندارد شیشه : ابعاد جام استاندارد یا غیر استاندارد. اگر ابعاد قطعات شیشه مورد استفاده برای مغازه، قابل برش از جام های استاندار باشد، قیمت آن به مراتب کمتر از ابعاد غیر استاندارد است. لذا پیش از آهن کشی درب مغازه ، ابعاد شیشه ای استاندارد را استعلام بگیرید. گاهی حتی یک سانتی متر بیشتر از ابعاد استاندارد، موجب افزایش زیاد قیمت تمام شده شیشه سکوریت مغازه می شود. 

۳- یراق آلات شیشه سکوریت : برندها و کیفیت های یراق آلات شیشه سکوریت بسیار متوع است. لذا روی قیمت شیشه سکوریت مغازه بسیار تاثیر گذار است. جهت مشاهده انواع و قیمت یراق آلات شیشه سکوریت به صفحه فروش یراق آلات شیشه سکوریت مراجعه کنید. 

۴- شرایط نصب و اجرت نصب شیشه سکوریت.

۵- موقعیت کار و هزینه های حمل شیشه تا محل.


نقشه سکوریت درب مغازه

رویکرد صنعت شیشه سلیمی در قیمت شیشه سکوریت

 رویکرد صنعت شیشه سلیمی، یکسان سازی و یا حداقل نزدیک کردن قیمت شیشه سکوریت در تمامی استان ها و شهرستان ها کشور می باشد. این مهم وقتی محقق می گردد که کلیه شرکت های همکار با صنعت شیشه سلیمی، اعم از تولید کنندگان شیشه سکوریت، تولید و توزیع کنندگان یراق آلات شیشه سکوریت و همچنین متخصصان نصب شیشه سکوریت، به کمک متخصصان صنعت شیشه سلیمی، تحت یک استاندارد کیفیت و قیمت معین اقدام به تولید کالا یا ارائه خدمات نمایند. از طرفی، مشتریان با توجه به موقعیت مکانی خود و با استفاده از پایگاه داده صنعت شیشه سلیمی، با کیفیت ترین کالا را با مناسب ترین قیمت و با گارانتی صنعت شیشه سلیمی دریافت نمایند.

این مهم هم حق تولیدکننده  و هم حق مشتری است. هم اکنون شیشه سکوریت در تهران با این رویکرد، تقریبا به یک قیمت واحد تحت ضمانت صنعت شیشه سلیمی درآمده است و کالا و خدمات ارائه شده در سرتاسر تهران قیمت واحدی دارند. در آینده نزدیک این مهم در مقیاس ملی به اجرا در خواهد آمد.

قیمت شیشه میرال نشکن

شیشه های نشکن در زبان لاتین با عنوان شیشه حرارت دیده یا Tempered Glass شناخته می شوند. شیشه های نشکنی که در ابتدا برای مغازه ها مورد استفاده قرار گرفت با عنوان شیشه میرال شناخته شدند. شیشه های میرال همان شیشه های سکوریت هستند که برای درب های ورودی، مغازه ها، فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. لذا صرفا نام مورد استفاده متفاوت است. جهت استعلام قیمت شیشه میرال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

هزینه نصب شیشه سکوریت مغازه | اجرت نصب شیشه سکوریت

در نقشه بالا، شکل ساده یک ویترین مغازه نشان داده شده است. حال ممکن است ابعاد ویترین ها متفاوت باشد. همچنین، ممکن است یک وینرین یا وردوی مغازه، از ترکیب چند درب ثابت و یک درب متحرک تشکیل شده باشد. لذا دانستن هزینه نصب شیشه سکوریت مغازه با ابعاد و شکل استاندارد، ذهنیت درستی از اجرت و هزینه نصب شیشه سکوریت به شما می دهد.

عوامل موثر بر هزینه نصب شیشه سکوریت مغازه

دستمزد نصب شیشه بر اساس متراژ شیشه است. اما شرایط ویژه روی اجرت نصب شیشه سکوریت تاثیر می گذارد. واضح است که متراژ شیشه هر چه بیشتر باید، اجرت نصب شیشه سکوریت مغازه افزایش می یابد. اجرت نصب مغازه با شرایط استاندارد و متراژ بین ۱۰ الی ۵۰ متر مربع و شرایط نصب استاندارد بین ۵۰ الی ۷۰ هزار تومان می باشد (بروز رسانی خرداد۱۴۰۰).

در شرایط غیر استاندارد ، اجرت نصب توافقی می شود. شرایطی مثل:

۱- ارتفاع نصب شیشه

۲- شرایط حمل شیشه تا محل اجرا ( حمل روی دست تا محل)

۳- ابعاد نامتعارف شیشه که نیاز به دستگاه ها یا ابزار هایی برای نصب داشته باشد

۴- سهولت نصب و شرایط محیطی

استاندار یا غیر استاندارد بودن شرایط را تعیین می کنند. 

خرید شیشه سکوریت | خرید شیشه سکوریت تهران | فروش شیشه سکوریت

ما در شیشه سکوریت سلیمی سعی کرده ایم فروش شیشه سکوریت را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت و بدون هیچ واسطه از کارخانه های معتبر کشور در اختیار شما خریداران محترم قرار دهیم. در مجموعه بازرگانی شیشه سلیمی می توانید برای خرید شیشه سکوریت به صورت عمده یا جزئی با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. 
– فروش شیشه سکوریت به صورت عمده و خرده فروشی در مجموعه شیشه سکوریت سلیمی انجام می شود.
– برای رفاه حال مشتریان محترم و خرید شیشه سکوریت تهران و کلیه شهرستان ها، فروش به صورت آنلاین انجام می شود.
– برای انتخاب درست نوع شیشه و خریدی با دقت بالا مشاوران ما همه روزه(بجز ایام تعطیل)آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند.