ظروف شیشه ای مربا ( جار شیشه ای مربا) – فروش شیشه خالی مربا

اغلب مردم تصور می کنند که مربا تاریخچه طولانی و دور و درازی دارد،اما در واقع اینطور نیست. زیرا ماده اصلی تشکیل دهنده مربا یعنی “شکر” ، ماده خیلی قدیمی محسوب نمی شود. یکی از اهداف تولید مربا، افزایش ماندگاری میوه های و حفظ آن برای روزهای غیر فصلی است. اما مهمترین هدف تولید مربا ایجاد تنوع غذایی به خصوص افزودن رنگ و طعم جدید برای صبحانه است. کشورهای ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و برخی از کشورهای خاورمیانه از عمده تولید کنندگان مربا هستند. بهترین ظروف نگهداری مربا، ظروف شیشه ای مربا ( جار شیشه ای مربا) می باشد.

شیشه مربا - جار شیشه ای مربا

شیشه یک گزینه بسیار مناسب برای بسته بندی مربای تولیدکنندگان صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی است. امروزه ویترین فروشگاه ها، عرصه رقابت شدید بین تولیدکنندگان است. در کنار کیفیت محصول، بسته بندی و عرضه مناسب، برنده این رقابت را تعیین می کند.

مزایای استفاده از ظروف شیشه ای برای مربا

ظروف شیشه ای ( جار شیشه ای مربا) می توانند بهترین انتخاب برای مربا باشند. ظروف شیشه ای مربا شفافیت بالایی دارند، لذا رنگ محصول داخل آن به خوبی مشخص است. از طرفی، شیشه اگر به خوبی شسته و عاری از میکروب شود و درب آن بخوبی بسته شود، احتمال کپک زدگی مربا را به حداقل می رساند. 

خرید اینترنتی شیشه مربا - شیشه خالی مربا

شیشه با مواد داخل آن هیچ واکنشی نمی دهد و طعم و کیفیت مربا را به خوبی حفظ می کند. ظروف شیشه ای مربا می توانند در اندازه و طرح های مختلف باشند. جار شیشه ای چهارگوش، شش گوش و انواع جار شیشه ای گرد، مناسب برای مربا هستند.

طبق تحقیقات انجام شده، شیشه مقبولبت بیشتری نزد مشتریان در مقایشه با سایر ظروف بسته بندی دارد. مواد داخل ظروف شیشه ای سالم تر به نظر می رسند. در واقع، واقعیت نیز همین است. مواد داخل شیشه سالم تر می مانند. از طرفی، شیشه حس محصول لوکس و طبیعی بودن را به مشتری القا می کند. لذا بسته بندی شیشه ای مربا، موجب افزایش اعتبار محصول می شود.  

خرید اینترنتی شیشه مربا – مرکز فروش شیشه مربا – خرید شیشه مربا

بازرگانی شیشه سلیمی با ارائه انواع مختلف ظروف شیشه ای مخصوص بسته بندی عسل، مربا، ترشیجات، رب و … ( جارهای شیشه ای) امکان ویژه ای برای مشتریان جهت انتخاب ظروف شیشه ای مناسب حتی با حداقل تعداد سفارش فراهم کرده است. انواع ظروف شیشه ای با طرح ها و گنجایش های متنوع. فروش محصولات به صورت کارتنی یا پالتی امکان پذیر است. حداقل سفارش یک کارتن از هر مدل می باشد. جهت خرید اینترنتی شیشه مربا به صفحه محصولات جار و بطری شیشه ای مراجعه نمائید.

برای خرید شیشه مربا امکان استفاده از تمامی مدلهای جارهای اتومات و دستی وجود دارد. شیشه های گرد و گوشه دار، همگی برای بسته بندی مربا قابل استفاده هستند. در صورتیکه تمایل به جوشاندن شیشه پیش از پر کردن دارید، حتما از جارهای اتومات سفارش بدهید. برای مشاهده همه محصولات به صفحه جار و بطری شیشه ای مراجعه نمایید. 

شیشه مربا استوانه ای کوچک

شیشه مربا کوچک استوانه ای اتومات

تنوع در طرح و تنوع در حجم محصولات، امکان خرید انواع شیشه ها را در مرکز فروش شیشه مربا بازرگانی شیشه سلیمی فراهم آورده است. محصولات جدید با توجه به نیاز روز جامعه و درخواست مشتریان در سبد محصولات قرار می گیرد. جهت مشاهده محصولات و قیمت های بروز روی لینک زیر کلیک نمایید. 

جهت مشاهده لیست قیمت بروز محصول جار و بطری شیشه ای کلیک نمائید.