ظروف شیشه ای سیر ترشی – قیمت ظروف شیشه ای ترشی

سیر ترشی از چاشنی های بسیار قدیمی و متداول سفره ایرانی ها بوده است. به دلیل طبع معتدل آن، استفاده آن برای تمامی طبایع سودمند و مفید است. نگهداری آن در ظروف شیشه ای سیر ترشی باعث حفظ کیفیت آن در طولانی مدت می شود. همچنین رنگ بی نظیر آن تنها در ظروف شیشه ای به زیبایی نمایانگر خواهد بود.

ظروف شیشه ای سیر ترشی

برخی خواص سیر ترشی

  • خونسازی و تصفیه کننده خون
  • بازکننده عروق قلبی و مغزی
  • کمک کننده به هضم غذای سنگین
  • کاهنده کلسترل خون
  • شستشو دهنده مجاری صفرا
  • ضد عفونی کننده محیط دهان ومعده
  • اشتها آور

منبع : سایت تحلیلی خبر عصر ایران (بازدید : ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ، ساعت ۰۹:۰۰)

اعتقاد و باور عمومی بر این است که هرچه سیرترشی قدیمی تر باشد، مفید تر است. گرچه سیر ترشی های قدیمی تر لذیذتر و خوشمزه تر هستند اما به دلیل وجود سرکه و نمک در مخلوط سیرترشی، به مروز خواص خود را از دست می دهند. لذا، چنین مواد غذایی را تا جائیکه امکان دارد تازه مصرف کنید تا تمام خواص خود را داشته باشند.

مزایای استفاده از ظروف شیشه ای سیر ترشی

سرکه داخل سیرترشی حاوی اسیدهایی ضعیفی است که به مرور با ظروف پلاستیکی واکنش می دهند و مواد مضری را وارد آن می کنند. جهت نگهداری از سیرترشی، بهترین ظروف، ظروف شیشه ای (جار شیشه ای) می باشد. جارهای شیشه ای با سرکه واکنش نمی دهند و مواد مضر وارد آن نمی کنند. بعلاوه، خواص مواد غذایی داخل آن را به مدت طولانی حفظ می کنند. ظروف شیشه ای به خوبی رنگ زیبای سیر ترشی را نشان می دهند و بهترین گزینه برای فروشندگان و تولید کننده های آن هستند.
از طرفی، برند سازی با استفاده از شیشه موجب القای حس بالاتری از کیفیت در نظرمشتریان می شود. طبق تحقیقات انجام شده، مردم به صورت ذاتی گرایش بیشتری به بسته بندی های شیشه ای دارند و مواد غذایی داخل آن را با کیفیت تر می دانند. لذا، تولید کنندگان با استفاده از بسته بندی شیشه ای، حس کیفیت بالاتر، اطمینان بیشتر و در نتیجه ارتقاء برند را در ذهن مشتری ایجاد می کنند.

جار شیشه ای خالی سیر ترشی | قیمت شیشه خالی ترشی

مدت زمان گذشته از تولید سیر ترشی، یکی از مهمترین عوامل مرغوبیت آن است. هرچه سیرترشی قدیمی تر باشد، مرغوبت تر است. بهترین ظرف برای نگهداری سیرترشی به مدت طولانی، جار شیشه ای سیر ترشی است. شیشه خاصیت خنثی دارد و با اسید های ضعیف سرکه آن، واکنشی نمی دهد. این خاصیت سبب حفظ خواص مواد داخل آن به مدت طولانی می شود. جار شیشه ای خالی سیر ترشی عموما در سایزهای ۷۰۰ گرمی، یک کیلویی و یک ونیم کیلویی تولید می شود. این سایز های به صورت تولید اتوماتیک هستند. سایر سایز ها نیز موجود می باشد که اغلب به صورت تولید دستی هستند.
جهت مشاهده لیست موجودی و قیمت ها به بخش فروش جار و بطری مراجعه نمائید.

جهت مشاهده لیست قیمت بروز محصول جار و بطری شیشه ای کلیک نمائید.