از ظروف شیشه ای برای زندگی سالم استفاده کنیم. چرا از ظروف شیشه ای استفاده کنیم؟ بهترین گزینه برای بسته بندی مواد غذایی : ظروف شیشه ای بسته بندی .

معیارهای طعم ، سلامتی ، پایداری و کیفیت

 معیار طعم در ظروف شیشه ای بسته بندی

۱- حفظ طعم  Taste 

مهمترین ویژگی استفاده از بطری شیشه ای و ظروف شیشه ای بسته بندی مربوط به حس چشایی ما می شود. شیشه به طور کامل طعم و مزه مواد غذایی داخل آن را حفظ می کند و همان مزه ای را که انتظار دارید می چشید. وقتی چیزی را که داخل بسته بندی شیشه ای ریخته شده می خورید یا می آشامید دقیقا مزه خالص آن ماده را حس می کنید. نه بیشتر و نه کمتر.

 معیار سلامتی ظروف شیشه ای بسته بندی

سلامتی Health

شیشه ماده ای خالص، غیر واکنشی و سالم است که حتی اگر بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرد باز خاصیت خود را از دست نمی دهد. شیشه به عنوان یک مانع طبیعی محسوب می شود به طوریکه از نفوذ اکسیژن جلوگیری می کنند و به همین دلیل ویتامین ها و مواد معدنی مواد غذایی حفظ می شود. به راحتی تمیز می شود، استرلیزه می شود و دوباره استفاده می شود و نقش فزاینده ای در ارتقاء سطح سلامت دارد. 

 معیار پایداری ظروف شیشه ای بسته بندی

 پایداری Sustainability ظروف شیشه ای بسته بندی

شیشه از سه ماده طبیعی ساخته می شود: شن و ماسه، خاکستر سودا و سنگ آهک. این تنها بسته بندی می باشد که هم قابلیت استفاده مجدد و هم قابلیت بازیافت دارد. شیشه تبدیل به مواد شیمیایی خطرناک در دریاها و خشکی نمی شود. 

به هنگام بازیافت شیشه، از مواد خام کمتری لستفاده می شود و انرژی کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. مطالب بیشتر در باره بازیافت شیشه بخوانید…

 

 معیار کیفیت ظروف شیشه ای بسته بندی

 کیفیت Quality

شیشه تنها وسیله بسته بندی می باشد که مردم دوست دارند آنها را نگهدارند، دوباره استفاده کنند، جمع آوری کنند و نمایش دهند. ظروف شیشه ای بسته بندی در طرح، رنگ و شکل های مختلف وجود دارد. شیشه زیباست،  خاطره انگیز است و می توانید کیفیت آن را در دست های خود حس کنید. 

شیشه برند ساز است و نشان می دهد که کسی به محتوای آن اهمیت می دهد. شیشه هسته اصلی بسیاری از کیفیت های موفق و برند های برتر بوده است.

بازرگانی سلیمی ارائه انواع جار و بطری شیشه ای – امکان سفارش خرد و عمده و ارسال به  سراسر کشور. امکان سفارش اختصاصی تولید اتومات و دستی. با ما تماس بگیرید.

خرید ظروف شیشه ای بسته بندی عمده و خرده

مجموعه بازرگانی شیشه سلیمی در دو فاز کلی به مشتریانی عزیز خدمت رسانی می کند. برای مشتریان عزیزی که خرید خرد دارند از سیستم انبارداری و توزیع خرد استفاده می شود. به طوریکه اغلب شیشه های اتومات و دستی در مجموع انبار های ما به صورت بسته بندی کارتنی موجود می باشد. برای خرید ظروف شیشه ای بسته بندی عمده به صورت دستی و اتومات، امکان تولید اختصاصی وجود دارد. مشتریان گرامی می توانند در حجم بالای ۲ میلیون عدد برای شیشه اتومات و بالای ۱۰ هزار عدد برای شیشه دستی درخواست تولید ثبت کنند. تیراژ تولید اتومات هفتگی حدودا ۲۵۰ هزار عدد و دستی روزانه ۱۸۰۰ عدد با یک قالب می باشد.

جار 250 اتومات درب 66

بطری وردا ۵۰۰ زیتونی

بطری وردا ۵۰۰ زیتونی

فلورانس سفید یک لیتری با درب پیچی

امکان تولید اختصاصی انواع جار و بطری شیشه برای تولید کنندگان داخلی و خارجی.