معرفی شرکت های بزرگ دنیا تولید کننده شیشه خودرو – شیشه اتومبیل

ردیف

نام شرکتلوگو

توضیحات

1

ASAHI GLASS Co AGC

شرکت شیشه آساهی Asahi Glass Company در سال 1907 تاسیس شد. امروزه آساهی مالک بیش از 50 شرکت در اروپا وآسیا می باشد. Concern تامین کننده رسمی اغلب شرکت های خودرو سازی ژاپن و عمده ترین تولید کننده شیشه خودرو می باشد. آساهی یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده شیشه خودرو جهان می باشد.

2FUYAO (Hong Kong) Co., Ltd. Fuyao

فویاو Fuyao شرکت سرمایه گذاری مشترکی است که در سال 1987تاسیس گردید. فویاو متخصص تولید شیشه های ایمن اتومبیل می باشد و در بازار سهام شانگهای در صدر قرار گرفته است. فویاو بزرگ ترین و پیشرفته ترین تولید کننده و بزرگ ترین صادر کننده شیشه اتومبیل در چین می باشد.

3Splintex Distribution Glaverbel

Splintex Distribution متعلق به مجموعه شرکت های Glaverbel می باشد. این شرکت تامین کننده شیشه خودرو اغلب تولید کنندگان بزرگ اروپایی می باشد.

4Guardian Guardian

شرکت گاردین Guardian با دفتر مرکزی خود در میشیگان امریکا در سال 1932 تاسیس گردید. این شرکت شامل 19 کارخانه تولید شیشه اتومبیل با ظرفیت یک میلیون شیشه در سال می باشد. گاردین تامین کننده جنرال موتورز General Motors می باشد.

5Nippon Glass Nippon

نیپون گلس Nippon Glass در سال 1918 تاسیس گردید. از سال 2006 این شرکت بخشی از سهام پیلکینگتون Pilkington را خریداری کرده است.

6JAAN JAAN

شرکت JAAN در سال 1991 در کشور لهستان تاسیس شد و هم اکنون 29 شعبه در این کشور دارد. این شرکت شیشه های جلو اتومبیل را با برند Nordglass  ارائه می دهد.

7Olimpia AutoGlass OLIMPIA

Olimpia المپیا از جمله با سابقه ترین و ریشه دار ترین شرکت های صنعت شیشه ترکیه به حساب می آید. المپیا محصولات خود را تحت استاندارد های DOT-739 (USA), ECE Regulation 43 (Belgium), ISO-EN-9002 (TSE), TS-917 (TSE), TS-11502 (TSE) ارائه می دهد.

8Pilkington PILKINGTON

Pilkington پیلکینگتون از جمله بزرگترین کمپانی های تولید شیشه و عایق در دنیا می باشد. این شرکت در سال 1826 تاسیس شده در تولید شیشه فلوت از پیشروان این صنعت در جهان می باشد. تولید شیشه فلوت که توسط Sir Alastair Pilkington  ابداع شده است، هم اکنون به عنوان استاندارد با کیفیت ترین تولید شیشه تخت به شمار می آید.

9PPG PPG

شرکت Pittsburgh Plate Glass در سال 1883 تاسیس شد. PPG  عمدتا شیشه، و فیبر نوری، رنگ و مواد پوششی، محصولات نوری تولید می کند. این شرکت بیش از 100 کارخانه در امریکای شمالی و آسیا دارد. PPG اخیرا توسط آساهی گلس خریداری شده است.

10Sekurit Saint-Gobain SAINT-GOBAIN

شرکت Saint-Gobain در سال 1665 در پاریس جهت تولید شیشه برای تالار آینه پالاسه Palace  در Versailles تاسیس شد. امروزه این شرکت 55 کارخانه در سراسر دنیا دارد و لوازم یدکی همه خودروهای اروپایی و یک پنجم تمام دنیا را تامین می کند.  

11Shatterprufe Shatterprufe

Shatterprufe تبدیل به اولین کمپانی تولید شیشه لمینت و شیشه های ایمن اتومبیل در بخش جنوبی آفریقا شده است.

12Soliver Soliver

گروه Soliver مجموعه شرکت های مستقل با مدیریت خصوصی می باشد. این شرکت در سال 1937 تاسیس شد.

13StarGlass Starglass
14Tamglass Tamglass
15XYNIY AUTOMOBILE GLASS Co., Ltd XYG

شرکت های بزرگ تولید کننده شیشه خودرو جهان – کارخانه های تولید شیشه در جهان