بطری شیشه ای آبلیمو – بطری شیشه آبغوره

طبق مطالعات انجام شده، آبلیموی طبیعی در درمان ۲۲۰ بیماری تاثیر مستقیم دارد. بطری های شیشه ای آبلیمو و آبغوره به صورت عمومی در دو سایز ۴۰۰ و ۶۰۰ گرمی تولید می شوند. اما امروز این بطری های طرح ها و حجم های بیشتری دارند. 

بطری شیشه ای آبلیمویی

بطری شیشه ای آبلیمویی

برخی از خواص غذایی و درمانی آبلیمو شامل موارد زیر می باشد:

۱- افزایش دید
۲- تقویت مو
۳- سرشار از ویتامین های A ، B ، C ، آهن، کلسیم، سدیم، منیزیم ، فسفر و پتاسیم 

۴- کنترل کننده اسید اوریک

۵- ضد حصبه و اسهال خونی

۶- ضد عفونی کننده آب آشامیدنی

۷- کمک به هضم غذا و بیماری های معده

۸- درمان سرما خوردگی، تب، تنگی نفس، رماتیسم، التهاب، دیابت و …

۹- خنثی کننده زهر حشرات، مار و عقرب

۱۰- از بین برنده جوش و دمل

۱۱- جلوگیری از پیری زودرس

مزایای سلامتی آبلیمو

آبلیمو را چگونه نگهداری کنیم؟

بهترین ظروف نگهداری آبلیمو بطری شیشه ای می باشد. بطری شیشه ای آبلیمو بر خلاف پلاستیک با اسیدهای طبیعی موجود در میوه لیمو واکنش نشان نمی دهد و طعم و کیفیت آبلیمو را به خوبی حفظ می کند.

آبلیموی صنعتی یا خانگی؟

ابتدا به بررسی روند تولید آبلیموهای صنعتی می پردازیم.

لیموها پس از ورود به کارخانه، کاملا شسته می شوند، سپس خشک شده و برش زده می شوند. پس از آن، جهت نرم شدن بافت لیمو و آبگیری بیشتر و همچنین حذف آلودگی های احتمالی، حرارت داده می شوند. در مرحله بعد، آبلیموها از صافی گذرانده شده و پاستوریزه می شوند. طی این مراحل، تا حدود زیادی ویتامین های آبلیمو بویژه ویتامین C تخریب می شوند و هرچه مدت زمان تولید آبلیمو تا مصرف آن بیشتر باشد، ارزش غذایی آن پائین تر می آید، به طوریکه چند هفته پس از تولید آن، دیگر خوردن آبلیمو منفعت بخصوصی برای بدن ندارد.

آبلیمو های خانگی

آبلیموهای خانگی موجود در بازار ، معمولا در بطری های پلاستیکی بی نام و نشان به فروش می رسند. نکته اول این است که تولید خانگی معمولا به صورت عمده انجام نمی شود و تعداد آن محدود به فروش روزانه می شود؛ لذا تعدد آنها نشانه تولید عمده آنهاست. ثانیا از آنجاییکه آبلیمو دارای اسیدهای طبیعی میوه می باشد؛ لذا با پلاستیک وارد فعل و انفعال شیمیایی می شود و مواد سمی و بیماری زا وارد ترکیبات آبلیمو می شود، لذا این نوع آبلیموها هم به طور کامل قابل اطمینان نیستند.

بهترین روش، استفاده از لیموی تازه و برش آن پیش از استفاده است تا خواص آن کاملا حفظ شده باشد و جهت نگهداری آبلیمو بهترین ظروف، بطری شیشه ای آبلیمو می باشند. بطری شیشه ای آبلیمو طعم و کیفیت آبلیمو را به خوبی حفظ می کند.

خرید شیشه آبلیمو – فروش بطری شیشه آبلیمو

بازرگانی شیشه سلیمی محیطی فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی و به صورت آنلاین لیست محصولات را مشاهده کنید و پس از انتخاب محصول مورد نیاز سفارش خود را ثبت بفرمایید.گفتنی است ارسال های شهرستان توسط باربری و ارسال های تهران با پیک انجام می شود.

بطری شیشه ای 500 سی سی

بطری شیشه ای ۵۰۰ سی سی

بطری شیشه ای 600 گرمی

بطری شیشه ای ۶۱۰

بطری شیشه ای 400 گرمی

بطری شیشه ای ۴۰۰ گرمی

جهت مشاهده لیست تمامی محصولات و قیمت ها به صفحه مربوط به جار و بطری شیشه ای مراجعه نمایید.

ارسال به تمامی نقاط کشور

بهترین راه ارتباطی و ثیت سفارش : واتس اپ، تلگرام یا ایتا شماره ۰۹۳۹۱۶۵۷۰۰